Tips til vognpose

Bkno4167362

Første møte med forumet
Hei,
Jeg har en Bugaboo buffalo som jeg trenger en vognpose for vinter til. Noen som har noen tips/erfaringer?

Hadde voksi city og den satt fint i sittedelen synes jeg :) passer i bagen også såklart
Om posen sklir når barnet tas ut/inn av vogn kan han bruke votteklips for å feste den øverst.

Åh, så bra! Jeg har faktisk Voksi City fra før av, men fikk høre fra en venninne at det var litt styrete å feste den i vognen. Så da tenkte jeg at jeg gjerne måtte ha to vognposer, en til vognen hjemme og en til barnehagen. Har du noen tanker om det?

Åh, så bra! Jeg har faktisk Voksi City fra før av, men fikk høre fra en venninne at det var litt styrete å feste den i vognen. Så da tenkte jeg at jeg gjerne måtte ha to vognposer, en til vognen hjemme og en til barnehagen. Har du noen tanker om det?

Der ville jeg bare ha hørt med barnehagen hva de tenker. Det tok meg ikke mer enn 1 minutt å sette posten i sittedelen og dra selene gjennom hullene så det var ikke noe problem hvertfall :)
Barnehagen her sover på madrass inne, så har derfor ikke noe erfaring til den bruken.

Har ikke den vognen, men en venninne av meg har den og bruker easygrow nature oppi den og har ikke hatt noe problem med å feste den.

vi har to poser, men det er mest fordi jeg ikke orker å ta å flytte posen frem og tilbake hver dag.

Back
Topp