Tips til vognpose!?

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg har ikke kjøpt vognpose enda, for er sånn i tvil hva jeg bør kjøpe! Har lyst på en voksipose det baby holder seg god og varm hele vinteren! Men bør jeg ha en vår/høstpose i tillegg? Blir ikke det fryktelig dyrt? Noen tips?

Jeg har ikke hatt noen vår/høstpose til mine. Har en voksi classic som jeg synes er veldig god til liten baby og en kaiser ullpose jeg liker bedre når de blir større. I overgangen har jeg først brukt lite tøy ((ullundertøy) inni posen og deretter bare lammeskinn i bunn og ullpledd som pakkes rundt.....

Jeg har desember barn og brukte voksi urban på vinterstid og buggy snuggle fleese vognpose på vår/høst.
Du kan nok like greit bruke tepper og dyner i stedet for pose vår/høst.
Grunnen til at jeg ønsket pose var for da kunne hun ikke sparke det av seg.

Takk for svar begge to :) hva er forskjell på voksi classic og urban? (Kan jo bare Google det, Hehe, men kanskje noen har noen erfaringer om det ene eller andre) :)

Voksi urban har glidelåser langs sidene. På den måten kan en enkelt brette av overdelen på posen uten å vekke barnet om det sover og du triller inn på butikk eller kjøpesenter der det er varmere.

Jeg valgte den nok mest for at den på det tidspunktet var kåret til best i test. :p

Voksi urban har glidelåser langs sidene. På den måten kan en enkelt brette av overdelen på posen uten å vekke barnet om det sover og du triller inn på butikk eller kjøpesenter der det er varmere.

Jeg valgte den nok mest for at den på det tidspunktet var kåret til best i test. :p
Takk!! Da går jeg nok for den!! :)

Vi har kun voksi. Den er god og varm! Ellers har vi lammeskinn i vogna. Med noen dyner og tepper syns jeg ikke det har vært nødvendig med høst/vårpose.

Vi kjøpte voksi move, som egentlig er til bilstolen! Den holder nok i vinter også blir det nok en vårpose på nyåret:-)

Svarer selv om du har fått mange svar! Vi har også Voksi Urban og er veldig fornøyd med den! Brukte den i vinter til jenta vår. Til barnehagestart har jeg kjøpt henne en Easygrow Lite som kan brukes vår, sommer og høst. :)

Til babyen som kommer har vi en Voksi Move pose fra storesøsteren (som vi kjøpte sammen med bilstolen på tilbud i fjor til henne). Ellers er det veldig enkelt med lammeskinnspose og dyne. I tillegg har jo vognene sånn trekk over til bagen, så tror ikke de skal fryse. :D

Takk for svar begge to :) hva er forskjell på voksi classic og urban? (Kan jo bare Google det, Hehe, men kanskje noen har noen erfaringer om det ene eller andre) :)
Fordelen med classic er vel at man bretter og knyter den slik at den omgir ungen godt helt fra den er bitteliten. Jeg er kjempefornøyd med den og man får somemrdyne til den også. Men vet det er en del som synes knytinga er knotete....

Jeg gikk målrettet til voksiposen i dag, men endte faktisk opp med easygrow hood i stedet, Hehe! Ble litt overtalt.. Håper det var et godt kjøp:) jeg synes det er greit at hele kan vaskes i maskin, så var det som tippet over på easygrow:) noen som har denne med gode erfaringer? Tenker at jeg kan kjøpe ull å legge under hvis jeg føler for det;)

Jeg gikk målrettet til voksiposen i dag, men endte faktisk opp med easygrow hood i stedet, Hehe! Ble litt overtalt.. Håper det var et godt kjøp:) jeg synes det er greit at hele kan vaskes i maskin, så var det som tippet over på easygrow:) noen som har denne med gode erfaringer? Tenker at jeg kan kjøpe ull å legge under hvis jeg føler for det;)
Den virker å være helt knall den også! :) Jeg er sikker på at du blir kjempefornøyd! Ganske lik Urban bortsett fra ulla vel. Jeg for min del har aldri vasket posen etter vi tok den i bruk (bare brukt en vinter da), fordi det har ikke vært noe gris i den. Men for all del så er det jo alltids kjekt når alt kan hives i maskin. :) Grattis med ny pose! :D

Den virker å være helt knall den også! :) Jeg er sikker på at du blir kjempefornøyd! Ganske lik Urban bortsett fra ulla vel. Jeg for min del har aldri vasket posen etter vi tok den i bruk (bare brukt en vinter da), fordi det har ikke vært noe gris i den. Men for all del så er det jo alltids kjekt når alt kan hives i maskin. :) Grattis med ny pose! :D
Takk takk :) tenkte på at det er jo ikke sikkert man trenger vaske posen, men plutselig får jeg en som griser den til og da er det greit å kunne hive den i maskinen ;) håper det blir bra!

Takk takk :) tenkte på at det er jo ikke sikkert man trenger vaske posen, men plutselig får jeg en som griser den til og da er det greit å kunne hive den i maskinen ;) håper det blir bra!
Absolutt! I løpet av de fire-fem åra posen er passelig så er det jo kjekt med en vask eller to uansett! :D

Back
Topp