Tips til vogn

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Jeg skal muligens få ny vogn.
Jeg vil ha en som er litt lett, god å kjøre, ryggen skal legges helt ned, trenger god plass under vogna til varer å slikt og ikke alt for stor. Det skal heller ikke være duo eller rein bagvogn..

Noen som har tips og bilder/link til noen vogner som passer til krava mine.. (trenger ikke å treffe alle da)

Noen som vet om Emmaljung vognene er billingere i Sverige?

Vi har kjøpt Emmaljung vogn, sjekket pris i Sverige, men det var ikke noe billigere. (sjekket ikke så mange butikker)

Da må jeg få anbefale den nye vogna mi[:)] Vet NAtes mamma har den og hun er fornøyd med den. Praktisk, fin, og enkel å trille. Her er sportsdelen

Og denne softbagen putter man enkelt inn når ryggen legges helt ned.

Og denne vogna her tittet jeg på.
Ryggen kan legges helt ned. Men da må evt. softbag kjøpes i tillegg om man vil ha det. Men koster allikevel mindre enn den over. [;)]

men dere som har kombi vong hvorfor bruker dere ikke den???
er jo bare og ta ut baggen...

ORIGINAL: Esereth

Nå har jeg duo vogn da, men trenger en som einer seg bedre te mitt bruk og jeg bruker mye buss og går te stallen og da er det hølete grusveg så trenge en som er lettere...

sebastians mamma, hvet du ca pris på vognene??

De var fine, selv om jeg egentlig ikke er begeistret for 3 hjulinger..

jeg har kjøpt kombivogn nå med hensikt å bruke den[;)] derfor jg kjøpte dn...

ORIGINAL: knerthen

sebastians mamma, hvet du ca pris på vognene??

De var fine, selv om jeg egentlig ikke er begeistret for 3 hjulinger..

for teutonia, den øverste er pris kombivogn inkl.softbag 6000,-
den nederstw koster 3500, inkl. hardbag og sportsvogn[;)]

ORIGINAL: mrsdior

sportsdelen i kombivogn er jo utrolig tung da...

Ja, den er det. Lurer også på å bytte når vi skal over i sportsdelen. Har brio kombi, veldig fornøyd, men den blir jo litt tung. Og baggen veger jo ingenting, så blir ikkje lettare med sportsdelen.

ORIGINAL: Stine88

ORIGINAL: knerthen

Nå har jeg duo vogn da, men trenger en som einer seg bedre te mitt bruk og jeg bruker mye buss og går te stallen og da er det hølete grusveg så trenge en som er lettere...

nesten verre å bruke en LETT vogn på hølete grus(snakker av erfaring[8D])... da rister det helt sinnsykt og sku tru ungen snart detter ut av vogna...

Men o komme seg inn og ut av en høy buss på egenhånd er noe dritt med tung vogn.. 

emmaljunga city cross.. ligger inne på sidene deres    www.emmaljunga.no

Den har vi! Kanon fornøyd, lett og god vogn![:D]

sportsdelen i kombivogn er jo utrolig tung da...

ikke den vi har....fin og lett den[;)] heile vogna er lett, og pga 3 hjul er den en drøm å manøvrere over alt, og vogna er kjempeliten både i seg selv og når den blir lagt sammen-kjempegrei. Den skal vi bruke leeeeeeeenge!

jeg kjøpte nettopp ny vogn..craco tror jeg den heter..den er kjempe fin,lett god plass under å den kan legges helt ned..å det som er veldig smart med dem er at bilsete kan settes fast i vogna..er kjekt hvis man er på butikken å babyen han sovnet i setet:) den kjøpes på ringo..1700 kr ca

Back
Topp