Tips til vogn med stor bagdel?

Abcdefg000

♡2014♡2023♡
Junibollene 2023
Nå er det bare 10 cm igjen til at babyen ikke passer inni vognen + ull sokker, ull lue og teppe = stakkars baby går som en sardin i boks. Har vurdert å bytte til ergonomisk sittedel når vi triller, men vil gjerne at han har mulighet til å sove på helt flatt underlag - spesielt nå, ettersom jeg forsøker å venne ham til å sove i vognen.

Har dere tips til vogner med bagdel lengre enn 80cm?
 
Sniker
Søk opp Emmaljunga Big star eller andre danske modeller :cool: innvendig liggemål på nesten en meter!
ELSKER min
Ja den er stor, men har ikke hatt noen problemer, inn og ut av bus, tog, ferge, pakket i bil, skogturer, butikkturer :happy:

Simo har også grei lengde, men er blitt noen år siden de gikk utav produksjon
 
Sniker
Søk opp Emmaljunga Big star eller andre danske modeller :cool: innvendig liggemål på nesten en meter!
ELSKER min
Ja den er stor, men har ikke hatt noen problemer, inn og ut av bus, tog, ferge, pakket i bil, skogturer, butikkturer :happy:

Simo har også grei lengde, men er blitt noen år siden de gikk utav produksjon
Tusen takk!!
 
Om det hjelper så godttok min yngste først vogn i korte strekk etter vi bytta til ergonomisk sittedel. Og det gjorde vi da hun var 3 mnd allerede.
 
Om det hjelper så godttok min yngste først vogn i korte strekk etter vi bytta til ergonomisk sittedel. Og det gjorde vi da hun var 3 mnd allerede.
Det høres ut som en drøm å få ungen til å like vognen. :hilarious: Nå har han begynt å sove 1 av de 3 duppene i vognen nesten hver dag, og jeg føler det som en kjempe seier. Men han blir ikke slankere akkurat, så det hadde vært deilig å gå gradvis fra bæreselen over til vognen.
 
Det høres ut som en drøm å få ungen til å like vognen. :hilarious: Nå har han begynt å sove 1 av de 3 duppene i vognen nesten hver dag, og jeg føler det som en kjempe seier. Men han blir ikke slankere akkurat, så det hadde vært deilig å gå gradvis fra bæreselen over til vognen.

Ja hun ble riktignok ikke noen stor fan sånn umiddelbart, men gikk fra bare hylskrik til at vi kunne trille en times tid om det var på rett tidspunkt, og hun kunne sovne og sove 30-40 min hvis jeg trillet hele tiden. Og det gjorde det litt enklere å komme seg ut av huset :p
 
Back
Topp