Tips til veggdekor på Barnerom?

Candykikk

Gift med forumet
Det var en tråd her tidligere, ei som hadde lakt ut bilder av rommet til jenta si der hun hadde malet tingeling og gjengen på veggene.. Noen som kan huske dette? eller som vet hvem det er snakk om??

husker hun fortalte hvordan hun gjore det, men nå har jeg helt glemt det.

vet jo at man kan bruke overhead feks, men er det noe annet man kan gjøre?

kanskje noe dugandes her??

http://www.mittrom.no/comersus/store/comersus_listItems.asp?idCategory=6

ORIGINAL: annem82

kanskje noe dugandes her??

http://www.mittrom.no/comersus/store/comersus_listItems.asp?idCategory=6

ahh takk for tips!

jeg hadde egentlig tenkt å male selv .. prøve ivertfall.. hehe [:D]
men litt usikker på hvordan jeg skal få det fra papiret å på veggen.
i mitt tilfelle skal jeg bare ha noen småting, å kansje male på noen lærret.. men kan jo ikke male på frihånd !! [&:][8D]

du er bra flink da isåfall !! [:)]

[:)]

dytte

ORIGINAL: elphaba

ORIGINAL: denførste bøttefødte

bruke en slik overhead... 

sambo vil så gjerne kjøpe en overhead, så vi også kan dekorere slik.. men det er jo så steike dyrt!

får sikkert låne en på en skole eller noe om du kjenner noen, eller kjenner noen som kjenner noen..
vet mamma har en på jobb som jeg kunne låne, meeen tenkte det var mye styr for å mare male noen bilder

ORIGINAL: Candykikk

ORIGINAL: denførste bøttefødte

bruke en slik overhead... 

sambo vil så gjerne kjøpe en overhead, så vi også kan dekorere slik.. men det er jo så steike dyrt!

får sikkert låne en på en skole eller noe om du kjenner noen, eller kjenner noen som kjenner noen..
vet mamma har en på jobb som jeg kunne låne, meeen tenkte det var mye styr for å mare male noen bilder

bor ikke i samme land som foreldrene mine, ellers kunne jeg sikkert lånt fra mamma sin jobb.. men vi kjenner ingen her som har! man kan leie da, men det koster visst minst 400kr dagen! [:-] hehe nei da får det heller være [;)]

men det var ei her som jeg syns huske hadde en dritsmart løsning på det hele..

dytt

Back
Topp