Tips til varmeomslag til vonde bryster :)

*snart mamma*

Flørter med forumet
Jeg har hatt melkespreng og var redd for å få brystbetennelse, så bestilte ammehjelpens varmeposer. Men da jeg var hos helsesøster hadde hun et smart tips; hun tok en bleie (str 1) under springen med glovarmt vann og altså slik at innsiden ble fylt med vann, vred opp og la den på puppen min :) passformen var jo perfekt, den dekket hele brystet og bleia holdt lenge på varmen! Syns bleia fungerte mye bedre enn varmeposen på grunn av passformen, så Syns dette var et så godt tips så tenkte jeg måtte dele :D

Husker jeg satt på barsel med storesøster med bleier på puppene. Melken min kom kjempefort, men hun var gul og spiste nesten ikke så hadde jo spreng fra en annen verden! Funket kjempebra med bleiene :)

Lurt! Ja, utrolig mye rart man skal være med på. Jeg skulle vært filmet her jeg går og dasser i dårlige klær, med bh-er uten passform (gjerne med en pupp til lufting), melkeflekker og purelan fra topp til tå:)

Jeg ble imponert over "bh uten passform", for her hjemme henger puppene til lufting døgnet rundt :) her om dagen måtte samboeren minne meg på å dekke dem til da det kom besøk. Skrekken er at jeg skal glemme det en dag og bevege meg ut døren slik :D

Jeg ble imponert over "bh uten passform", for her hjemme henger puppene til lufting døgnet rundt :) her om dagen måtte samboeren minne meg på å dekke dem til da det kom besøk. Skrekken er at jeg skal glemme det en dag og bevege meg ut døren slik :D
Hahaha! Aldri tenkt over hvor mange pupper som til enhver tid må henge til lufting rundt om i landet :D

Hvor lenge behøver egentlig puppen å luftes? Gjorde det mye i starten, men har nå begrenset luftingen litt, da brystvortene ikke er så såre lenger..
Og hvor lenge bør en bruke purelan? Den ødelegger jo så mye klær (og ammeinnlegg!!) :p Hehe..

Back
Topp