Tips til vanntett laken/madrassbeskytter for voksne?

Sallys

Glad i forumet
Mailykke 2018
Vi har nettop kjøpt oss ny seng, og jeg er i uke 37+1. Er så redd for at vannet skal gå om natten og ødelegge hele overmadrassen..[emoji23]

Lurer derfor på om noen vet hvor man får tak i billig og bra "tisselaken" for voksne?

Vi kjøpte tisseunderlag på Kid. Det er tykkere enn laken da, men beskytter nok bra. Finnes i forskjellige størrelser, også for dobbeltseng [emoji4]

Kladder på apotek eller bandagist som brukes ifht inkontinens.

Ikea har et genialt lakentrekk som ikke lekker. Vi har det i alle senger i tilfelle uhell. Det kjennes ikke klamt, og hadde kutta det ut om det hadde vært ubehagelig. Lille på 4 her har bare hatt 3 uhell på natt siden vi slutta med bleie når hun var 2,5.

Vi har madrassbeskytter fra Jysk. [emoji108] Jeg synes vanlige tisselaken og kladder er helt forferdelig klamt å ligge på. Bruker ikke det til ungene heller, bare madrassbeskytter, og har ennå ikke opplevd at det har blitt lekkasje gjennom. Hadde kladd i senga den første natten på barsel, trodde jeg skulle drukne i min egen svette. [emoji23]

Vi har madrassbeskytter fra Jysk. [emoji108] Jeg synes vanlige tisselaken og kladder er helt forferdelig klamt å ligge på. Bruker ikke det til ungene heller, bare madrassbeskytter, og har ennå ikke opplevd at det har blitt lekkasje gjennom. Hadde kladd i senga den første natten på barsel, trodde jeg skulle drukne i min egen svette. [emoji23]

Har du så stor madrassbeskytter at den dekker hele sengen? Jeg vurderer å kjøpe en som kun dekker "min" side. Synes det var så dyrt for en stor en[emoji28]

Har du så stor madrassbeskytter at den dekker hele sengen? Jeg vurderer å kjøpe en som kun dekker "min" side. Synes det var så dyrt for en stor en[emoji28]
Vi har over hele ja, siden vår lille midnattsgjest ikke er kresen på hvor i senga hun tisser. [emoji23] Man har minst like mye bruk for den etter fødsel!

Jeg har kjøpt fra ikea [emoji4]. Gull verdt i ettertid også med gulping og tissing igjennom på baby. Merker ikke at du har det undee lakenet [emoji4]. Har kjøpt 2 sånn at vi alltid har på sengen [emoji4]

Selger de til babysenger på IKEA også?? Så på Babyshop i dag. Koster liksom 199,- for ett! Så skal man ha noen da så blir det dyrt! Bruker man sånne på stellematten Og babynestet også??

Kladd på apotek. Tisselaken er klamt og ekkelt.

Noen som har link til det på IKEA?

Back
Topp