Tips til vanlig vogn og tvillingvogn

Hei :-) Jeg kunne ha trengt litt hjelp i forhold til dette med vogn og tvillingvogn. Må ha en vanlig vogn til baby og tvillingvogn siden jeg da mest sannsynlig kommer til å ha en baby og en på rundt 2 år. Vi er ikke gravid ennå men håper på å teste positivt nå i mars. Har sett på vogner både på finn og i butikker og har vel blitt enig med meg selv om at jeg går for brukt tvillingvogn og ny barnevogn. Men noen tips i forhold til tvillingvogn? Jeg har bare hatt emmaljunga tidligere men det er jo singel vogn så jeg har null erfaring med tv.vogn. Håper noen kan svare meg med gode tips :) Takk på forhånd.
Ønsker dere en strålende dag :)

Har tfk twinner twist duo. Ålreit vogn. Minus med vanskelig å komme til kurv under pluss at sittestilling på sportsdel er ikke 90grader men litt bakoverlendt. Men god å trille og jenta mi på 25 mnd sitter fint der. Har bare den til babyen,bruker den med bare han og.

Vi hadde også tfk tvillingvogn. Det positive med den er gode lufthjul som gjør den overraskende god å trille, god plass å lang rygg støtte. Minuset er at barnet sitter ganske bakoverlent, og regntrekket som føleger med er grusomt å blir ødlagt bare du ser på det! Men vi var stort det veldig fornøyd med den :)

Du kan kjøpe emmaljunga dobbel viking og et understell i emmaljunga viking (singel). Da kan du bruke bagdelen eller sportsdelen på det enkle understellet om du bare skal ha med deg et av barna.
Du får viking med lufthjul, 90 grader sittestilling. Valgfri sittevei. Skrittstropp opp til bøylen. I bagdelen er det mulig å heve slik at ungen kan sitte litt skrått når den blir litt større før man vil bytte til sportsdelen. Kommer lett til kurven under.

Vi har også tfk twinner twist duo, jeg elsker den! Den er lett å trille og tar utrolig liten plass sammenslått. Vår eldste sitter der fortsatt av og til når vi går lange turer, og han er godt over tre.

Back
Topp