Tips til våtservietter?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har noen gode som ikke lukter fælt (synes xtra sine f.eks lukter helt forferdelig...) - men såklart uten parfyme ;)

Har brukt sebamed sine til nå, men liker de ikke...skal sies at vi kjøpte en pakke til hun ble født for snart 5 mnd siden og vi har fortsatt ikke brukt den opp :P ikke akkurat mye våtservietter i bruk hos oss, men vil ha liggende i stelleveska ;)

Vi bruker de fra Rema 1000. Som koster 8kr

Noen som har noen gode som ikke lukter fælt (synes xtra sine f.eks lukter helt forferdelig...) - men såklart uten parfyme ;)

Har brukt sebamed sine til nå, men liker de ikke...skal sies at vi kjøpte en pakke til hun ble født for snart 5 mnd siden og vi har fortsatt ikke brukt den opp :P ikke akkurat mye våtservietter i bruk hos oss, men vil ha liggende i stelleveska ;)

Jeg syns Natusan sine er veldig allrighte :) Prøv dem!

Jeg syns alle våtservietter lukter ekkelt, men vi bruker Libero sine, eneste som barna her ikke blir sår av iallefall..

Jeg syns alle våtservietter lukter ekkelt, men vi bruker Libero sine, eneste som barna her ikke blir sår av iallefall..

Enig i det altså - men det finnes ulike grader av denne ekle lukta :P unngår bruken så mye som mulig :P Føler ikke barna blir skikkelig rein av det heller :P

Bruker Vidi fra apoteket. Syns ikke de lukter så mye. Koster 10 kroner pakka.

Bruker Vidi fra apoteket. Syns ikke de lukter så mye. Koster 10 kroner pakka.

Enig med den, liker vidi :)
Ellers bruker vi Ænglamark sine, de er også ganske gode, har ikke blitt sår av og de lukter ikke py. Men de koster rundt 20 kr pakka.

Libero og neutral sine bruker vi de sjeldne gangene vi bruker våtservietter :p

Alle stinker av dem man ikke lager selv.. er kjempelett, ha en boks, legg oppi servietter, vann og evt en dæsj med olje. Mye bedre og stinker ingenting. :p

Ser for meg de lukter likt som xtra sine, siden de er så billige :P ?
Vet ikke hva xtra sine lukter, men vi bruker jo de fra Rema og er fornøyd med de. Samme hva de koster, er jo helt individuelt hva man syns lukter vondt.

Vet ikke hva xtra sine lukter, men vi bruker jo de fra Rema og er fornøyd med de. Samme hva de koster, er jo helt individuelt hva man syns lukter vondt.

Hehe.. Joda sant det... Bare blir skeptisk når det blir så billig ;) xtra sine sliter jeg skikkelig med altså!! Synes de lukter forferdelig;)

Back
Topp