Tips til Utesko?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Jeg er helt grønn når det gjelder alt i forhold til hva som er bra av klær og sko ol. M trenger nå noen sko til å bruke ute, har dere noen tips? [emoji4]
 
Ville tatt han med i butikken og spurt der. Få målt føttene og spørre etter anbefalinger. Kjem jo an på kor du bur og. Vi kjøpte ecco-sko i skinn, sånn halvhøge (god støtte) og ganske mjuk såle, men hadde det vore snø her måtte vi sikkert kjøpt vintersko.

Våre sko har borrelås så dei er enkle og kjappe å ordne med, N har ikkje tålmodighet i meir enn 2 sekund. Og så er det skinn nedi skoene så føttene går lett ned.
 
Last edited:
Vi og hadde Ecco i starten, med førstemann. Fornøyde med dem :)

Tar ut sålen og står på den med vekta og så skal det være litt plass bak og en del plass foran.

Borrelås og myk såle er supert syns vi og.

Ellers føles det bra at skoene ikke er for trange å ta på. Det er veldig forskjell på sko og føtter, noen er smale, noen brede osv
 
Er det enda snø ville jeg latt han gå i fotposer/stonz. Vintersko er veldig tunge og kan hemme barnet veldig når de nettopp er begynt å gå. Beina bør ha mest mulig bevegelighet, de er gått litt bort ifra at man skal ha så mye støtte.
Av vårsko ville jeg valgt en lett sko som gir babyen mest mulig bevegelighet. :)
 
Back
Topp