Tips til utemøbler?

*Gullungene*

Forumet er livet
Noen som har tips til utemøbler?
Har sett en del på Plantagen, men synes
det er noe dyrt. Mellom 7 - 14.000 kr (de jeg likte [8D])
Tips til møbler?
Helst bilder event.link [:)]

Takk for hjelpen [:)]

se på europris.no, der har de sånn plastrotting møbelgruppe til 2990,- (kjempebillig og knallfint)[;)]

spørs jo veldi hva slags type du vil ha da.
tre/stål/aluminium/kunstrotting/cane line/plast...

ORIGINAL: lindur

se på europris.no, der har de sånn plastrotting møbelgruppe til 2990,- (kjempebillig og knallfint)[;)]

Den er jo nesten helt lik den vi har sett på plantasjen, men der kostet ned 6000 tror jeg...EUROPRIS HERE WE COME..[:)] 

Skikkelig flott den gruppen de har på Europris nå ja... eneste som er litt kjipt er å måtte bøye seg fremover så mye når en skal spise og sånn..

synes de er superfine[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *mamma i mai*

ORIGINAL: *nusse76*

Den er jo nesten helt lik den vi har sett på plantasjen, men der kostet ned 6000 tror jeg...EUROPRIS HERE WE COME..[:)] 

jeg har kjøpt det og er veldig fornøyd[;)]

Har du tatt d i bruk? Gode å sitte i?

jeg har kjøpt det og er veldig fornøyd[;)]

Har du tatt d i bruk? Gode å sitte i?

De er gode syns vi, akkurat passe høyde i forhold til ryggen i sofaen og stolene![:)] 

Høres bra ut...da blir d nok en sånn gruppe på oss...[:)]Gleder meg til å begynne litt ute...[:D]

Dere som har kjøpt den sofagruppen på europris, ser den bra og grei ut??
Er det bra kvalitet?
Vurderer å kjøpe gruppen jeg også[;)]

Back
Topp