Piper Chapman
Gift med forumet
Noen som har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om personen skal drites ut har jeg ingen forslag, men dette er det jeg gjorde sist:Sannheten skrev:
Bruden fikk beskjed om å ta med seg 1 kilo gulerøtter, sexy undertøy, en hammer, teksten til sin yndlingssang, joggebukse, høye hæler og en tåteflaske. Tingene hun skulle ha med seg ble fortalt litt randomly ved at hun fikk en tekstmelding av eksen sin en dag, en lapp i postkassa en annen dag, skrevet på speilet hjemme hos henne en annen gang, datteren på 4 ble fortalt hva hun skulle si osv.
Hentet henne tidlig på morgen og hun ble sminket og stylet hos frisør/makeupartist mens hun fikk god frokost og champagne, så tatt med til Fame der de tok bilder av henne i undertøyet og hælene som hun kunne gi til mannen sin + et gruppebilde, så kjørte vi til Oslo der hun spilte inn sin sang alene, så spilte vi alle inn "Friendssangen" som en gruppe, så spiste vi tapas, så dro vi på et utested jeg hadde leid og festet til dagen etter :)
Bare husk at det er bedre å kreve inn mer penger enn du tror i første omgang for de andre venninnene kommer uansett til å anta at du kjiper de for penger og mener at du skal betale all drikke og transport helst både for bruden og de :p