Tips til Utdrikningslag ?

Mener du utdrikningslag? 

Om personen skal drites ut har jeg ingen forslag, men dette er det jeg gjorde sist:
Bruden fikk beskjed om å ta med seg 1 kilo gulerøtter, sexy undertøy, en hammer, teksten til sin yndlingssang, joggebukse, høye hæler og en tåteflaske. Tingene hun skulle ha med seg ble fortalt litt randomly ved at hun fikk en tekstmelding av eksen sin en dag, en lapp i postkassa en annen dag, skrevet på speilet hjemme hos henne en annen gang, datteren på 4 ble fortalt hva hun skulle si osv.
Hentet henne tidlig på morgen og hun ble sminket og stylet hos frisør/makeupartist mens hun fikk god frokost og champagne, så tatt med til Fame der de tok bilder av henne i undertøyet og hælene som hun kunne gi til mannen sin + et gruppebilde, så kjørte vi til Oslo der hun spilte inn sin sang alene, så spilte vi alle inn "Friendssangen" som en gruppe, så spiste vi tapas, så dro vi på et utested jeg hadde leid og festet til dagen etter :) 
Bare husk at det er bedre å kreve inn mer penger enn du tror i første omgang for de andre venninnene kommer uansett til å anta at du kjiper de for penger og mener at du skal betale all drikke og transport helst både for bruden og de :p

Takk for svar :)

Sannheten skrev:
Om personen skal drites ut har jeg ingen forslag, men dette er det jeg gjorde sist:
Bruden fikk beskjed om å ta med seg 1 kilo gulerøtter, sexy undertøy, en hammer, teksten til sin yndlingssang, joggebukse, høye hæler og en tåteflaske. Tingene hun skulle ha med seg ble fortalt litt randomly ved at hun fikk en tekstmelding av eksen sin en dag, en lapp i postkassa en annen dag, skrevet på speilet hjemme hos henne en annen gang, datteren på 4 ble fortalt hva hun skulle si osv.
Hentet henne tidlig på morgen og hun ble sminket og stylet hos frisør/makeupartist mens hun fikk god frokost og champagne, så tatt med til Fame der de tok bilder av henne i undertøyet og hælene som hun kunne gi til mannen sin + et gruppebilde, så kjørte vi til Oslo der hun spilte inn sin sang alene, så spilte vi alle inn "Friendssangen" som en gruppe, så spiste vi tapas, så dro vi på et utested jeg hadde leid og festet til dagen etter :) 
Bare husk at det er bedre å kreve inn mer penger enn du tror i første omgang for de andre venninnene kommer uansett til å anta at du kjiper de for penger og mener at du skal betale all drikke og transport helst både for bruden og de :p

Kommer jo helt an på hvordan bruden er som person. I mitt utdrikningslag hadde jeg gjort det meget klart for forloveren min at jeg ikke skulle ha noe utdritning eller overstadig fyll. Litt for fjortis for min smak.
Jeg ville ha en koselig dag med mine venninner. Så jeg ble hentet på morgenen, spiste frokost hjemme hos venninna mi, så fikk jeg litt gave (med gavelek) så var det avgårde til sangstudio, så var det lunsj på en trivelig restaurant. Så hjem til venninna mi å lage musikkvideo til det vi hadde sunget inn (dette ble vist i bryllupet) så var det middag og morsomme taler og videoklipp av andre som sa noe morsomt om meg. Koselig, intimt, stille og rolig (de som ville drikke fikk selvsagt det, men jeg nektet å bli skjenket).

Mamma måtte gå rundt på Karl Johan med parykk og slør med små peniser på, og selge sjokolader. :p (Hun var 39 år her altså)

Så ble pengene  brukt til kosetid på spa eller noe, massasje og greier. 

Første delen var kjempeharry da, men ellers greit. 
Slik godtid er gull verdt, så det setter nok alle bruder stor pris på.

Da svigerbror giftet seg med kjæresten slo forloverne (som også er forlovet med hverandre forresetn) lagene sammen, for å få nok liv og røre. På dagen var vi på vikingmuseet og fikk guidet omvisning, spiste lunsj og drakk. Senere på dagen møttes vi i fjæra hvor vi hadde storfest, båling, alkohol og musikk. 

Back
Topp