Tips til utdannelse??

S_C

Elsker forumet
Jeg er altså 25 år og venter barn nr 2.
Jeg gikk på førskolelærer, men det var ikke noe for meg.
Så no sitter jeg her, ingen utdannelse og en familie å forsørge, ikke en ideel situasjon med andre ord.
Jeg skal nå gå hjemme i permisjon 1 år og håper å kunne ta noen fag el eksamener til en eventuel utdannelse som jeg kan fortsette på etter permisjonen.
Er ikke villig til å bruke mer enn 3 år på utdannelsen, mulig det er litt mye også.
Men må jeg så må jeg.. Derfor håper jeg å kunne ta noen eksamener nå dette året jeg går hjemme..

Men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang.

Har luktet litt på helsesekretær el tannhelsesekretær, men virker som det er vanskelig å få jobb som dette, hvertfall fast??

Noen som har noen tips til meg, hva er man "sikret" jobb som etter utdannelsen?

Jeg er vernepleierstudent på første året nå.

Helsesekretær og tannhelsesekretær vet jeg det kan være problemer med å finne jobb som etter endt utdannelse.

Vernepleiere er veldig ettertraktet, og du får garantert jobb etter studiene.
Det er også utrolig mye forskjellig en kan jobbe med som vernepleier, alt ifra barnehage til noe innenfor psykisk helse.
Jeg ønsker å jobbe med barn og unge innenfor rus og psykiatri når jeg er ferdig.

Er ingen andre enn deg selv som vet hva du vil, men jeg hadde kanskje tatt noen fag over internett for å se hva som frister?
Er mye rart man kan ta som fjernstudier nå til dags.

Håper dette var litt til hjelp :)

Takk[:)]
Har sett litt på vernepleier også faktisk, får se meg litt mer om kanskje.

Hei.