Tips til uren hud

Mars2017<3

September 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Noen som har noen gode tips? Jeg har fått masse kviser etter at jeg ble gravid, ikke vært plaget med det før. Renser huden hver dag, men det hjelper ikke. Finnes det en krem man får kjøpt som kan smøret direkte på kvisene?
 
Jeg har kjøpt en bitteliten flaske fra clinique som jeg har kun på urenheter. Synes den funker veldig bra! Husker ikke hva den heter, kan sjekke når jeg kommer hjem :)
 
Fant den på nett! Den heter Anti-Blemish Spot Treatment Gel :)

Ellers bruker jeg Ole Henriksen både rens, skrubb og dag/nattkrem! Vært mye plaget med uren hud, brukte p-piller som gjorde det mye bedre. Når jeg sluttet på dem ble det jo værre igjen, og nå enda værre :( Men det er helt klart verdt det :D
 
Basiron ac funker her kjøpt på apoteket :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Bestevenninna mi sverger til swiss skin roller. Hun hadde endel kviser og urenheter, men ser ut som en porselensdukke nå. Så jeg skal kjøpe meg en slik en når jeg føler jeg kan ta meg råd til det :D
 
Følger dette spørsmålet for råd. Sliter også med kviser etter at jeg ble gravid denne gangen. Med storebror fikk jeg super ren hud når jeg gikk gravid :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Bruker også Basiron. Genial. Brukte den da jeg var i puberteten også.
 
Jeg er av den oppfatning at det omtrent eneste som hjelper på sikt er god hudpleie.
Gode produkter fra gode merker var det som reddet min "kvisehud" i sin tid.
De fleste trenger mye fuktighet, så en skikkelig fuktighetskrem er alfa omega.
Ellers vil et serum som virker på urenheter sannsynligvis ta knekken på dem, og ved siden av trenger man rens til bruk to ganger daglig og skrubb til bruk ca. 2 ganger i uken.
Det er dyrt å komme igang, men på sikt er det verdt det :)
 
Back
Topp