tips til unngå sengevæting på natta gutt 6 år

Bkno8591110

Blir kjent med forumet
Hei har sønn som stadig tisser om natta er noen som har anbefaling kva skal gjere er lei av skifte på senga og sønnen noe tips og anbefaling ?
 
Mange barn som sliter med dette vet jeg. Har også hørt at det er hormoner som styrer det. Det finnes bleier man kan bruke, evt kan dere spørre Helsesjukepleier om dere kan låne en alarm som gjør at de våkner før de tisser ❤️
 
Jeg har mye erfaring med dette problemet (som ikke egentlig kalles et problem før barna er i skolealder.) ;)
To av mine tre sønner var sengevætere. Løsningen ble resept på minirin tabletter :)
Små flate «papp»-lignende biter hvor én legges under tunga før sengetid.
Laken med alarm anbefales ikke, da det først piper når uhellet har skjedd :bored:
Så det blir ikke mye læring av det egentlig..
Lykke til :)
 
Mange barn som sliter med dette vet jeg. Har også hørt at det er hormoner som styrer det. Det finnes bleier man kan bruke, evt kan dere spørre Helsesjukepleier om dere kan låne en alarm som gjør at de våkner før de tisser ❤️
og for ha dei alarmer mo nok en betale noke i månen da ??
 
Jeg har mye erfaring med dette problemet (som ikke egentlig kalles et problem før barna er i skolealder.) ;)
To av mine tre sønner var sengevætere. Løsningen ble resept på minirin tabletter :)
Små flate «papp»-lignende biter hvor én legges under tunga før sengetid.
Laken med alarm anbefales ikke, da det først piper når uhellet har skjedd :bored:
Så det blir ikke mye læring av det egentlig..
Lykke til :)
har du testa dei alarmene ??
 
Jeg har mye erfaring med dette problemet (som ikke egentlig kalles et problem før barna er i skolealder.) ;)
To av mine tre sønner var sengevætere. Løsningen ble resept på minirin tabletter :)
Små flate «papp»-lignende biter hvor én legges under tunga før sengetid.
Laken med alarm anbefales ikke, da det først piper når uhellet har skjedd :bored:
Så det blir ikke mye læring av det egentlig..
Lykke til :)
Noen lærer av det :) guttungen til bestevenninnen min lærte allerede etter første gangen :)
 
Noen lærer av det :) guttungen til bestevenninnen min lærte allerede etter første gangen :)
Så bra at det funker for noen :) Jeg tenker jo at når de tisser i søvne så hjelper det ikke å bli vekket av alarmen når uhellet allerede har skjedd:joyful: For mine sønner fungerte det iallfall dårlig.. Men, som jeg skrev over, Minirin tabletter kurerte begge gutta mine :Heartblue:Heartblue
 
Back
Topp