Bkno8591110
Blir kjent med forumet
Hei har sønn som stadig tisser om natta er noen som har anbefaling kva skal gjere er lei av skifte på senga og sønnen noe tips og anbefaling ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og for ha dei alarmer mo nok en betale noke i månen da ??Mange barn som sliter med dette vet jeg. Har også hørt at det er hormoner som styrer det. Det finnes bleier man kan bruke, evt kan dere spørre Helsesjukepleier om dere kan låne en alarm som gjør at de våkner før de tisser
har du testa dei alarmene ??Jeg har mye erfaring med dette problemet (som ikke egentlig kalles et problem før barna er i skolealder.)
To av mine tre sønner var sengevætere. Løsningen ble resept på minirin tabletter
Små flate «papp»-lignende biter hvor én legges under tunga før sengetid.
Laken med alarm anbefales ikke, da det først piper når uhellet har skjedd
Så det blir ikke mye læring av det egentlig..
Lykke til
Det er ikke noe å betale annet enn det det koster i innkjøpog for ha dei alarmer mo nok en betale noke i månen da ??
Ja, det er et slags underlag man legger under lakenet. Det piper når det blir vått..har du testa dei alarmene ??
Noen lærer av det guttungen til bestevenninnen min lærte allerede etter første gangenJeg har mye erfaring med dette problemet (som ikke egentlig kalles et problem før barna er i skolealder.)
To av mine tre sønner var sengevætere. Løsningen ble resept på minirin tabletter
Små flate «papp»-lignende biter hvor én legges under tunga før sengetid.
Laken med alarm anbefales ikke, da det først piper når uhellet har skjedd
Så det blir ikke mye læring av det egentlig..
Lykke til
Så bra at det funker for noen Jeg tenker jo at når de tisser i søvne så hjelper det ikke å bli vekket av alarmen når uhellet allerede har skjedd For mine sønner fungerte det iallfall dårlig.. Men, som jeg skrev over, Minirin tabletter kurerte begge gutta mineNoen lærer av det guttungen til bestevenninnen min lærte allerede etter første gangen
okai takk for tipsMange barn som sliter med dette vet jeg. Har også hørt at det er hormoner som styrer det. Det finnes bleier man kan bruke, evt kan dere spørre Helsesjukepleier om dere kan låne en alarm som gjør at de våkner før de tisser