Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får snart Fisher Prince Rainforrest Jumperoo Tipper hun elsker den da hun har Rainforrest swing nå som hun er glad i en dyr leke da, men verdt alle pengene ifølge de jeg kjenner som har denVirker som om gutten kjeder seg så fort, og jeg orker ikke synge og tulle med han 24/7, så føler det er på tide med noen nye leker kanskje?
Noen tips på underholdene leker til en snart 5mnd gammel aktiv gutt?
Det vet jeg ikke Men hadde den vært skadelig hadde de heller ikke laget og solgt de, tenker jeg da Kjenner fler som har hatt slik og ingen babyer har tatt noe skade av demDen ser morsom ut, men er ikke det en sånn hat-leke blant fysioterapauter?
Sent from my iPhone using BV Forum
Den har jeg sett, tenkte å kjøpe den neste gang det blir ny lekeSånn ball som lager lyd og lys og beveger seg. Bellino tror eg merket er
Den er den gøyeste leken her i hus, ser bortifra mobilen min da hehe..Den har jeg sett, tenkte å kjøpe den neste gang det blir ny leke
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Bellino aktivitet blomst
Mye fint og artig blandt leker fra Lamaze http://www.lamaze.no/
mi nummer 2 hadde flere av leikene derfra, bla Dragen Deedee, Ildfluen Freddy, My friend Emily og Tigeren (tror det var) Tina (eller no)
Da ho var mindre kjøpte vi først en sånn simpel babygym fra Ikea, og når hun ble så stor at lekene på den ble for kjedelige hang vi opp Lamazeleikene istede.
Begge mine har vært veldig gla i
Fisher Price sin Laugh & Learn Puppy
og i ranglene fra
Manhattantoy
Vi har både Skwish, Winkel og Skwinkle
alt var godt tatt vare på til Munin skulle komme, men nå ligger det å venter på en liten lillebror eller søster kommer istede. Gleder meg til å ta det frem igjen når det blir vår tur igjen!
Flotte tips Håper det ikke blir alt for lenge til spiren sitter hos dere,og dere kan ta frem lekene<3
Sånn puppy må vi kjøpe til veslegutt
Takk for det De har og er framme tidvis enda(lekene altså) når vi har besøk av venner med mindre unger, skjelden vi har besøk av babiser, liker best å møte dem hjemme hos dem, så jeg kan dra om det blir nok istede for å "jage" folk.
Takk for tips, kjøpte den istad. Gleder meg til å prøve den ut imorgen, den så jo så fin ut!!Sånn ball som lager lyd og lys og beveger seg. Bellino tror eg merket er