Tips til underholdene leker?

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Virker som om gutten kjeder seg så fort, og jeg orker ikke synge og tulle med han 24/7, så føler det er på tide med noen nye leker kanskje?

Noen tips på underholdene leker til en snart 5mnd gammel aktiv gutt?

Virker som om gutten kjeder seg så fort, og jeg orker ikke synge og tulle med han 24/7, så føler det er på tide med noen nye leker kanskje?

Noen tips på underholdene leker til en snart 5mnd gammel aktiv gutt?
Vi får snart Fisher Prince Rainforrest Jumperoo :) Tipper hun elsker den da hun har Rainforrest swing nå som hun er glad i :) en dyr leke da, men verdt alle pengene ifølge de jeg kjenner som har den ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Den ser morsom ut, men er ikke det en sånn hat-leke blant fysioterapauter?

Sent from my iPhone using BV Forum
Det vet jeg ikke ;) Men hadde den vært skadelig hadde de heller ikke laget og solgt de, tenker jeg da :) Kjenner fler som har hatt slik og ingen babyer har tatt noe skade av dem :D

Gkeder meg til den kommer! :)

Sånn ball som lager lyd og lys og beveger seg. Bellino tror eg merket er:D
Den har jeg sett, tenkte å kjøpe den neste gang det blir ny leke :P

Åh,veslegutt har to leker fra Bellino her selv! Fine og gøyale leker de:D

Bellino aktivitet blomst :D

Lille vesla elsker den :D

Sånn hoppedisse er direkte skadelig for de små fikk jeg beskjed om fra vår fysioterapeut. Ryggen tåler det ikke. Dessuten trener de beina, og ikke mage og rygg som er det naturlige å trene på den alderen.

Mye fint og artig blandt leker fra Lamaze ;) http://www.lamaze.no/
mi nummer 2 hadde flere av leikene derfra, bla Dragen Deedee, Ildfluen Freddy, My friend Emily og Tigeren (tror det var) Tina (eller no)
Da ho var mindre kjøpte vi først en sånn simpel babygym fra Ikea, og når hun ble så stor at lekene på den ble for kjedelige hang vi opp Lamazeleikene istede.

Begge mine har vært veldig gla i
Fisher Price sin Laugh & Learn Puppy

og i ranglene fra
Manhattantoy
Vi har både Skwish, Winkel og Skwinkle

alt var godt tatt vare på til Munin skulle komme, men nå ligger det å venter på en liten lillebror eller søster kommer istede. Gleder meg til å ta det frem igjen når det blir vår tur igjen!

http://lekmer.no/leker/babylek/aktivitetsleker/fisher-price-laugh-learn-puppy-norwegian

Mye fint og artig blandt leker fra Lamaze ;) http://www.lamaze.no/
mi nummer 2 hadde flere av leikene derfra, bla Dragen Deedee, Ildfluen Freddy, My friend Emily og Tigeren (tror det var) Tina (eller no)
Da ho var mindre kjøpte vi først en sånn simpel babygym fra Ikea, og når hun ble så stor at lekene på den ble for kjedelige hang vi opp Lamazeleikene istede.

Begge mine har vært veldig gla i
Fisher Price sin Laugh & Learn Puppy

og i ranglene fra
Manhattantoy
Vi har både Skwish, Winkel og Skwinkle

alt var godt tatt vare på til Munin skulle komme, men nå ligger det å venter på en liten lillebror eller søster kommer istede. Gleder meg til å ta det frem igjen når det blir vår tur igjen!

Flotte tips:D Håper det ikke blir alt for lenge til spiren sitter hos dere,og dere kan ta frem lekene<3
Sånn puppy må vi kjøpe til veslegutt:D

Flotte tips:D Håper det ikke blir alt for lenge til spiren sitter hos dere,og dere kan ta frem lekene<3
Sånn puppy må vi kjøpe til veslegutt:D

Takk for det :) De har og er framme tidvis enda(lekene altså) når vi har besøk av venner med mindre unger, skjelden vi har besøk av babiser, liker best å møte dem hjemme hos dem, så jeg kan dra om det blir nok istede for å "jage" folk.

Takk for det :) De har og er framme tidvis enda(lekene altså) når vi har besøk av venner med mindre unger, skjelden vi har besøk av babiser, liker best å møte dem hjemme hos dem, så jeg kan dra om det blir nok istede for å "jage" folk.

Det skjønner jeg:)<3

Back
Topp