Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Mitt barns far - og min samboer - har pappaperm. Han tar permen i friperiodene sine fra rotasjonsjobben sin (4 uker på og 4 uker fri).
Han er nå hjemme og har fri. Og da pappaperm.
Han kom hjem i går etter å ha vært 5 dager på tur et annet sted i landet på besøk.
Jeg er jo på jobb og barnet er hos min mor..
Ringte min mor i dag.. (Da vi har overnattet der grunnet barnepass i gårkveld så vi fikk gå på kino) kl 10.15. Da var ungen våknet og stått opp (jeg dro på jobb tidelig), mens barnefar ennå sov.
Han prioriterer egoet sitt igjen. Og sliter ut min mor til hun "MÅ" passe henne mens han er på jobb borte i fire uker. Da er jo jeg avhengig av henne. Nå skal jo hun egentlig ha FRI.
Jeg blir illsint!
Men hva skal jeg gjøre??!
Han er nå hjemme og har fri. Og da pappaperm.
Han kom hjem i går etter å ha vært 5 dager på tur et annet sted i landet på besøk.
Jeg er jo på jobb og barnet er hos min mor..
Ringte min mor i dag.. (Da vi har overnattet der grunnet barnepass i gårkveld så vi fikk gå på kino) kl 10.15. Da var ungen våknet og stått opp (jeg dro på jobb tidelig), mens barnefar ennå sov.
Han prioriterer egoet sitt igjen. Og sliter ut min mor til hun "MÅ" passe henne mens han er på jobb borte i fire uker. Da er jo jeg avhengig av henne. Nå skal jo hun egentlig ha FRI.
Jeg blir illsint!
Men hva skal jeg gjøre??!