Tips til tvserier jeg bare MÅ se?

Tekanna

Forumet er livet
Sommerfuglene
Har sett alt av Greys Anatomy, Revenge, Bones, True Blood, Doctor Who, The Vampire Diaries, Once Upon a Time, CSI, Criminal Minds, Friends

Er ikke så begeistret for Frustrerte Fruer, sitcoms, action og skyteting,

Noen gode tips?     Ser ikke så mye på tv, så får ikke med meg når det kommer nye spennende serier :P

Hvordan kunne jeg glemme?!!

Har SELVSAGT sett alt der og.  Bazinga.

Tefruen skrev:
Hvordan kunne jeg glemme?!!

Har SELVSAGT sett alt der og.  Bazinga.

Visste du hadde mer fornuft enn å glemme den serien, ha ha ha ha!!
Ser på den nå på max og koser meg glugg i hjel :D 

Mrs.Chuck Bass skrev:
The L word, Nip/Tuck, Gossip Girl, det er mine favoritter!

The L word hadde jeg glemt! Takk!  Har bare sett de tre første sesongene, sånn etter at *spoiler i hvit tekst*  at hun tennisdama døde av kreft.

Game of Thrones!

Stjernejenten skrev:
Game of Thrones!

Game of Thrones har jeg prøvd, har sett sesong 1, men likte dessverre ikke serien, selv om gubben syns den var fantastisk :P

Tefruen skrev:

Mrs.Chuck Bass skrev:
The L word, Nip/Tuck, Gossip Girl, det er mine favoritter!

The L word hadde jeg glemt! Takk!  Har bare sett de tre første sesongene, sånn etter at *spoiler i hvit tekst*  at hun tennisdama døde av kreft.

Åh, har nettopp sett det jeg nå. Så ferdig hele sesong 4 på èn dag, så er i starten av ses 5 nå. Jeg elsker det!! Hvis jeg noen gang skulle begynne livet på nytt, hadde jeg villet vært lesbe i LA :p

Mrs.Chuck Bass skrev:

Åh, har nettopp sett det jeg nå. Så ferdig hele sesong 4 på èn dag, så er i starten av ses 5 nå. Jeg elsker det!! Hvis jeg noen gang skulle begynne livet på nytt, hadde jeg villet vært lesbe i LA :p

Haha!  Jeg og :P

Verra skrev:
supernatural :-)

Hva handler den om? Sånn bortsett fra stating the obvious, something supernatural.

Kan forresten og legge til, har sett alt av house og heroes og  black books og firefly.

Ka med Ringer, den synes jeg er ganske spennende;)

How I met youre mother, cougar town, glee, teenage mother

Hart of dixie og castle.

Vil anbefale Alias, selv om jeg heller ikke er så glad i action så liker jeg denne veldig godt.

Jeg vil anbefale Medium, og Dexter. 

Og så har vi jo også Ally McBeal og Sex and the City da. :)

Back
Topp