Frk Spent Mai 2014 mamma :) Mailykke <3 20 Okt 2014 #1 Tenktejeg skulle prøve å gi litt vann til mini sammen med grøtmåltidet. Hvilken trutkopp har du god erfaring med? Får man tak i det på dagligvarebutikken?
Tenktejeg skulle prøve å gi litt vann til mini sammen med grøtmåltidet. Hvilken trutkopp har du god erfaring med? Får man tak i det på dagligvarebutikken?
K84 Elsker forumet Marsboerne 20 Okt 2014 #2 Mam trainer liker min godt. Den er myk i tuten, han liker det bedre enn de som er harde. Kjøpt på dagligvare
Mam trainer liker min godt. Den er myk i tuten, han liker det bedre enn de som er harde. Kjøpt på dagligvare
M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017 20 Okt 2014 #3 Tommee tippee 4-7 mnd. De selger den på apoteket
LittleBiii Forumet er livet 21 Okt 2014 #4 Vi hadde en Avent tutkopp, som vi var veldig fornøyd med. Mener vi kjøpte den på en vanlig dagligvarebutikk
Vi hadde en Avent tutkopp, som vi var veldig fornøyd med. Mener vi kjøpte den på en vanlig dagligvarebutikk
Huleboer! Juli 2013 og desember 2014❤ Juli13-jentene Januarskatter 2015 VIP 26 Okt 2014 #5 Hvor gammel er ungen?
BMC Februar 14's Miss Skravle Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡ 28 Okt 2014 #7 Her er det de aventkoppene med sugerør som har vært best. Står at de er fra 12 mnd, men min gutt har brukt de fra han var 6 mnd.
Her er det de aventkoppene med sugerør som har vært best. Står at de er fra 12 mnd, men min gutt har brukt de fra han var 6 mnd.