Datteren vår er bare rundt 1 år så hun skal sitte bakovervendt lenge enda, og da er det veldig populært å se film på iPad i bilen som underholdning, men her en dag kom vi med et uhell litt borti holderen til iPad´en og hele greien knakk, og da gikk det egentlig opp for oss at med den kvaliteten på festet så ville iPad´en ha kommet flygene inn i datteren vår ved en frontkollisjon, og en titt her viser at iPad´en hadde truffet henne med en vekt på 40KG hvis vi hadde kjørt i 40km/t og 158KG hvis vi hadde kjørt i 80km/t, skremmende...
Så jeg er ute etter et iPad-feste som er så robust at den ikke lar iPad´en komme flygende i en kollisjon, noen som har noen tips?
Har googlet litt og her er èn jeg fant, men jeg er litt usikker på om den er godkjent for å monteres i nakkestøtten på baksetene, illustrasjonsbildet viser montering på framsetene.
Så jeg er ute etter et iPad-feste som er så robust at den ikke lar iPad´en komme flygende i en kollisjon, noen som har noen tips?
Har googlet litt og her er èn jeg fant, men jeg er litt usikker på om den er godkjent for å monteres i nakkestøtten på baksetene, illustrasjonsbildet viser montering på framsetene.