Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg trener som vanlig så lenge som mulig. Sist ble jeg stoppet av bekkenløsningsplager da jeg hadde ca 3 mnd igjen.
Nå trener jeg styrke + kondis 2 ganger i uken og håper å kunne fortsette med det til magen stopper meg. Her jeg bor er det gravid-trening både hos fysioterapeuter og på treningssentere så det tenker jeg å gå over til når jeg ikke klarer å holde følge med de andre lenger..
Æ trene som før :)
Æ trene omtrent kvar dag, kombinasjon av kondis å styrke :)
Trur man har igjæn for å tren, å æ har hatt 2 lette svangerskap å 2 lette fødsla :)
D trur æ e på grunn av treninga :)
Du kjenne d på kroppen om du trene for hardt,da tar du d meir me ro :) Man ska itj press kroppen sin for hardt eiller ;)
jeg trener 2 dager i uken, men må nok finne på en annen treningsform ganske snart, siden det er fotball jeg driver med Med nr 1 trente jeg karate fram til 3 mnd før fødsel, da sa bekkenet stopp. Med nr 2 sa bekkenet stopp allerede 4 mnd på vei, så ble bare noen smååååå trasketurer.. HÅPER bekkenet er medvillig nå så jeg får beveget mg så mye som mulig....