Tips til tidsfordriv/overlevelse?

Texmex

Glad i forumet
Oktoberbarna 2021♡
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei.

Jeg synes denne første tiden går så utrolig sakte nå som jeg vet at hver dag teller positivt til utviklingen og overlevelsessjansene til den lille. Blir en smule gal når det er de eneste tankene som surrer og går i hodet mitt.

Har dere noen tips til hvordan tenke på noe annet? Noen form for tidsfordriv slik at dagene går raskere?

Ikke misforstå, jeg er uendelig takknemlig for denne graviditeten, men jeg er utålmodig som type og ganske urolig for at det ikke skal gå bra. Vil gjerne komme over denne usikre perioden så fort som mulig. :confused:
 
Helt enig. Begynner på jobb på onsdag og håper det hjelper :) har ingen tips dessverre
 
Jeg er stuck på sofaen med elendig form, så prøver å grave meg dypere ned på YouTube. Finner stadig noen interessante. I den barnerelaterte sjangeren synes jeg denne kanalen er fin (har ikke sett alt helt fra start men det hun har laget det siste året ca): https://www.youtube.com/c/LoeppkysLife

I andre sjangere liker jeg veldig godt Gone With The Wynns. Det er mye der ute som kan få tiden til å gå ;)
 
Hvis jeg hadde værti bedre for hadde jeg lett hatt nok gjøre i hus og hage, eller forberedt og frosset ned middager til høsten for eksempel. Fiskegrateng, lasagne, gryteretter osv er lett å lage i store porsjoner og fryse ned til de dagene man ikke har lyst å lage middag.
Perfekte sysler mens man hører på podcast :)
 
Jeg er stuck på sofaen med elendig form, så prøver å grave meg dypere ned på YouTube. Finner stadig noen interessante. I den barnerelaterte sjangeren synes jeg denne kanalen er fin (har ikke sett alt helt fra start men det hun har laget det siste året ca): https://www.youtube.com/c/LoeppkysLife

I andre sjangere liker jeg veldig godt Gone With The Wynns. Det er mye der ute som kan få tiden til å gå ;)
Har også sett litt på mammakanaler og synes det er veldig kjekt! xsmile9
 
Høres lurt ut. Har du hage? Sikkert masse du kan gjøre der også? Man finner alltids et prosjekt hvis man har hage og hus :hilarious:
Har en blomsterkasse på altanen, det er mer enn nok for meg, har absolutt ikke grønne fingre i det hele tatt :hilarious:
 
Jeg strikker babyteppe :) også pusser vi opp, men jeg har ikke orket de siste dagene. I morgen starter jobb, så da flyr tiden fortere forhåpentligvis.
 
Lære deg en ny enkel hobby. Jeg lærte meg å strikke i påsken, og er snart ferdig med min første genser. Eller finne en sykt bra tv-serie med mange sesonger å bli hekta på? :) Jeg husker jeg så Six feet under da jeg var gravid med første, satt og strigråt på slutten :rolleyes:
 
Jeg ligger stort sett rett ut på sofaen hver dag, anbefaler serien et sted å høre til! Så fin og mange sesonger - så da går tiden! Ellers strikker jeg en genser, også sover jeg en del. Og når kommende storebror kommer hjem fra bhg går det i et frem til han skal legge seg, og da er jg trøtt igjen
 
Veldig enig! Syns det er vanskelig den første tiden for jeg føler at klokka står helt stille..

Sist rakk jeg å kjede meg, prøvde å se litt serier og begynte å strikke; sistnevnte hjalp veldig! :) Denne gangen er det full fart fra morgen til kveld med mini, men syns likevel at svangerskapet går sakte :p
 
Back
Topp