Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode
Dte er desverre helt normalt at man hovner opp i slimhinene i nesen når man er gravid[:'(] Noen går faktisk tett hele svangerskapet...
Saltvannsspray
Også finnes det noe neseskylle/bad.. Husker ikke i farta hva det heter, men funker slik at du skal skylle vann gjennom den inni ene neseborret også skal vannet/snørret komme ut i det andre "borre".. *kjempeforklaring, jeg vet* Fåes kjøpt på apoteket.
ORIGINAL: bambina85
Heeerlig, så det ser ut som dette ikke gir seg altså.. hehe [:D] fiiint;)
ORIGINAL: mamma2010!
Jeg har brukt nesespray gjennom hele svangerskapet jeg[&:] Fy fy til meg[:@] Men klarer nesten ikke å sove eller slappe av ellers, og jeg greier det i hvertfall ikke på tett nese!! Så jeg har brukt nesespray mentol hele veien jeg[&:]
ORIGINAL: Freaky*Nurse*Flode
Dte er desverre helt normalt at man hovner opp i slimhinene i nesen når man er gravid[:'(] Noen går faktisk tett hele svangerskapet...
Saltvannsspray
Også finnes det noe neseskylle/bad.. Husker ikke i farta hva det heter, men funker slik at du skal skylle vann gjennom den inni ene neseborret også skal vannet/snørret komme ut i det andre "borre".. *kjempeforklaring, jeg vet* Fåes kjøpt på apoteket.
ORIGINAL: Tjukkabollafeiten
Jeg brukte også nesespray i månder i strekk..nå er jeg sluttet..legen sa at nesesprayen i seg selv kunne være årsaken til tett nese om man gikk over tiden.Var jo potte tett de to første dagene jeg sluttet, men så ga det seg. Nå bruker jeg kun saltvanns spray litt innimellom, og det går helt fint[:D]
ORIGINAL: tenk
ORIGINAL: Tjukkabollafeiten
Jeg brukte også nesespray i månder i strekk..nå er jeg sluttet..legen sa at nesesprayen i seg selv kunne være årsaken til tett nese om man gikk over tiden.Var jo potte tett de to første dagene jeg sluttet, men så ga det seg. Nå bruker jeg kun saltvanns spray litt innimellom, og det går helt fint[:D]
Det har du rett i, så hvis man er mye tett i nesen bør man vurdere om nesesprayen er årsaken. Jeg er ikke spesielt plaget på dagtid, klarer meg uten både nesespray og saltvannsspray. Men om nettene blir jeg tett, så da blir det en liten dusj i hvert nesebor for å få sove. Fikk beskjed om at det er greit så lenge jeg holder bruken av nesespray på det nivået.