Tips til takkegave

Cornelialill

Elsker forumet
Jeg har en superflott svigermor som alltid stiller opp og som er så oppofrende som det bare går an!! Føler jeg ikke viser nok takknemlighet for det hun gjør for oss. Noen som har tips til noe jeg kan gi henne? Jeg er så dårlig på sånne gaver.

Ser du har fått et fint forslag over her.

Hvis du tenker noe litt enklere hadde jeg vurdert noen gode produkter fra rituals eller blomster, gavekort på restaurant el. :-)

Tusen takk, mange gode forslag her! Hun er jo ei dame som aldri unner seg selv noe. Hun gjør alt for alle andre uten en eneste sur mine eller forventning om noe tilbake.

Hun fikk en gang gavekort på massasje, det brukte hun aldri... Da må jeg fysisk kjøre henne dit, hehe.

Tusen takk, mange gode forslag her! Hun er jo ei dame som aldri unner seg selv noe. Hun gjør alt for alle andre uten en eneste sur mine eller forventning om noe tilbake.

Hun fikk en gang gavekort på massasje, det brukte hun aldri... Da må jeg fysisk kjøre henne dit, hehe.

Hihi❤️

Da er det sikkert best med noe hun kan ha glede av hjemme. Jeg er også ganske dårlig på gaver. Moren min blir alltid glad for blomster og hudpleie og hår produkter.

Så heldig du er som har en sånn god svigermor❤️

Hihi❤️

Da er det sikkert best med noe hun kan ha glede av hjemme. Jeg er også ganske dårlig på gaver. Moren min blir alltid glad for blomster og hudpleie og hår produkter.

Sånt smykke er jo også nydelig, det fikk min mor med navnene til alle fem barnebarn på til morsdag for noen år siden. Nå må hun nesten ha nytt smykke fordi det kommer en til,hihi

Hihi❤️

Ja, hun er helt fantastisk! Kom hjem i dag med en pakke te til henne, (Vi bor der en uke nå) og hun lurte på hva hun hadde gjort for å fortjene det :hilarious:

Ja, hun er helt fantastisk! Kom hjem i dag med en pakke te til henne, (Vi bor der en uke nå) og hun lurte på hva hun hadde gjort for å fortjene det :hilarious:

Aww, så utrolig søt da! Det viser at hun er så glad for sånne små ting❤️ hun blir nok takknemlighet for alt☺️

Hva med Morgenlevering med frokost på døra? :happy:

Back
Topp