Tips til sydentur??

Electra07

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
heihei og god jul [:)]

Vi skal til maspalomas på gran canaria i slutten av januar med prinsessa, hun er ca.4,5mnd når vi reiser.

Så jeg lurte på om det er noen som har noen nyttige erfaringer, tips og triks til hva som er lurt å ha med og huske på på en slik tur?
Er det noen vet noe om bleiene der, pris?, eller burde man ta med??
jeg har aldri selv vært i syden, så har ikke helt peiling på noe :P

tar imot alle svar med takk [:D]

og god natt foresten [8D]

bleier er hønndyrt , men er kanskje verdt å slippe å ta med. vi betalte 110 kr for en pakke i hellas men det var jo verdt å slippe å ta med. Ellers ville jeg tatt med grøt hvis det er en del av dietten, ig norsk solkrem :) og solhatt!!

ta med bleier til natta så kan du heller kjøpe noen litt billigere der nede til å bruke om dagen.

da vi reiste med 9 mnd gammel baby pakket jeg ett sett med klær pr dag med langbein og arm på reisedagene. ( da skyllte jeg bare ut av ett par bodyer sånn halvveis)

lurt å kjøpe sånne poser med håndvaskmiddel og ha med.

ha med sånn tett badetruse så slipper du å ha med badebleier.

Leker som kan vaskes godt er lurt.

Hvis du skal sende vogn så kan du pakke bleiene sammen med vogna[:D]det har vi alltid gjort;) kjempe kjekt;)

Denne siden gir nyttig informasjon:
http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/babytid/article464924.ece

De nevner også mme i tilfelle mor får infeksjon/matforgiftning og det går utover melken. Bleier er dyrt, så i disse bleiekrigstider ville jeg ha kjøpt med en pakke [:)]

tusen takk for gode tips :D

vi skal også til syden i slutten av januar :) til Tenerife [:D][:D] snuppa her er også ca 4 1/2 mnd da.. har kjøpt sånn soldrakt og hatt på apoteket. veldig kjekt for å skjeme gullet mot uvstålene ;) kjøpte i str 1år, for de er ikke så veldig store i str og gjør ikke noe om den er litt stor, har den bare lenger :) kjøpte også solbriller med strikk :) ellers har jeg kjøpt med ei pakke badebleier og vanlige bleier, for hørte bleiene der nede er dyre. og solkrem faktor 50!! vil ikke ha en solbrent skrikunge :D

ORIGINAL: Har Blitt Fler

heihei og god jul [:)]

Vi skal til maspalomas på gran canaria i slutten av januar med prinsessa, hun er ca.4,5mnd når vi reiser.

Så jeg lurte på om det er noen som har noen nyttige erfaringer, tips og triks til hva som er lurt å ha med og huske på på en slik tur?
Er det noen vet noe om bleiene der, pris?, eller burde man ta med??
jeg har aldri selv vært i syden, så har ikke helt peiling på noe :P

tar imot alle svar med takk [:D]

og god natt foresten [8D]

Back
Topp