Tips til sydentur med barn?

gia27

Blir kjent med forumet
Hei. Vi reiser til Mallorca i sommer i 2 uker. Da er mini akkurat blitt ett år. Har noen spørsmål angående reising med barn.

Hvordan gjør dere det på flyplassen når dere ikke har vogna?
Har dere med den vanlige vogna, eller kjøper dere reisetrille? ( i tilfelle, har dere noen anbefaling til god reisetrille?)
Hvordan gjør dere det på flyet med mat og aktivisering av barnet?
Hvis dere skal en plass du må ta taxi, hvordan gjør man med sikring I bilen, eller på buss?
Pleier de å ha barneseng man får låne På hotellet?

Ellers tar jeg gjerne imot tips til ting man bør/kan ha med til baby av mat, leker, klær ol :)

Vi skal en uke til Rhodos til sommeren. Vi fikk bestilt en sånn barnepakke. Den innholdet seng, stol, trille og stellebord på badet om jeg ikke husker feil. Vi ble anbefalt å ha med egen vogn, men anbefalt å leie oppbebaving til den på fly. Snakk med reisebyrået, så får du nok svar på det meste

Vi reiser til spania i juni, og da tar vi med sportsvogna, har jo en på 1 og en på 3, og forhåpentligvis får vi minste til å sovne i vogna on kvelden slik at vi slipper å sitte på hotellrommet fra 17. Og storesøster vil sikkert slappe litt av i vogna hun også. Der vi skal har de seng til baby man får låne. Vi har familie der nede og de har en del barnebarn så vi får låne barneseter av de og så leier vi bil. Var i spania når storesøster var ni måneder og da hadde vi bare trille, funket fint det når vi bodde i hus for da var vi mest der. Skal man trille mye ville jeg hatt en vogn som er god å trille, god å sove i og søm det er litt oppbevaring i, hvis msn skal shoppe. Vi hadde babybjørm på flyplassen.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ville også hørt med reiseselskapet, noen reise selskap lar deg også ta med trille til selve flyet, noe som kan være
veldig greit på flyplassen for blir jo fort tungt med håndbaggasje, sele som man bærer i og stelleveske.

bæresele er supert til å ha på flyplassen etter du har levert inn vogna;)

om du har en dyr og flott vogn ville jeg vurdert om du kan få tak i en gammel godt brukt du ikke er redd for. evt kjøpe en liten trille. er mange som har fått vognene ødelagt når de skal ut å fly:(

Back
Topp