tips til suprise kveld for kjæresten :)

sissel84

Flørter med forumet
Hei Hei :)

jeg og kjæresten min har 2 års "jubileum" i flg facebook på fredag, i den annledning har jeg lyst å overraske han med en kjekk kveld, og fordi han fortjener det etter at han har tatt godt vare på meg nå som jeg har vært kvalm i all evighet ;)

har dere noen tips?
driver å skal lage en "mixed tape" med musikk som han kan få med seg i bilen å tenke på meg ;)
men trenger noe mer.. hadde egentlig lyst å gå ut på noe kjekt, men ikke for dyrt. jeg kan jo ikke bli me på action ting som gutter liker, som gokart, karuseller, paint ball osv..

hva gjør du for å lage en fin kveld for din gubbe ? ;)

Mannen er glad i øl, så om jeg skal sette pris på han på en "billig" måte drar jeg på polet å kjøper litt forskjelllig øl som jeg vet han likte i Kina, Thailand eller andre steder vi har vært på tur sammen.

Ellers lagde jeg overlevelsespakke til han en gang jeg skulle bort på weekend. Den inneholdt masse forskjellige ting som jeg vet han liker, men som ikke nødvendigvis var dyre (Øl, favorittsnopet, lesestoff, ett kort fra meg og litt sånt, pluss like mange sokker og boksere som dager jeg skulle være borte). Han har i ettertid sagt at det er den kjekkeste overraskelsen han har fått.

god ide, min mann liker og øl, men sparer den ideen til advent :) for da skal han få "pakkekalender" med pol øl :) hørdes litt alkis ut, som skal ha en øl hver dag, men heller før lille minien kommer en etter ;) heh..

Back
Topp