Huden er helt tørr igjen, drikker masse vann, men det hjelper så å si ingenting. Brukt olje, lotion som hjelper litt. Men kanskje det finnes noe bedre? Superfet og neutral krem for hele kroppen, anyone? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Takk! Skal sjekke den utDenne fra Cerave kan du bruke på hele kroppen og ansiktet. Jeg bruker også en overnight mask i ansiktet, nå en fra Laneige (water sleeping mask).

Over hele kroppen?Bepanthene!![]()
Tenker blir altfor mange tuber å kjøpe 
takk! Skal sjekkesRød apobase fungerer veldig fint hos meg![]()

som jeg skrev så gjerne for hele kroppen. Bruker nivea i ansiktet nå, funker okAnsikt eller kropp?
Jeg er helt forelsket i Japanese Camellia Cream fra The Body Shop. Den er litt dyr, men verdt hver krone. Trekker godt inn i huden og sitter lenge, ikke klissete. Men har lukt osv da, vet ikke om du trenger en uten parfyme.
Decubal er vel den feteste kremen jeg har vært borti. Hvit tube med rød kork. Det går jo an spørre apoteket om de har prøver, så slipper du å kjøpe masse kremer som ikke funker?
Sniker, jeg er veldig fornøyd med kremene herfraHuden er helt tørr igjen, drikker masse vann, men det hjelper så å si ingenting. Brukt olje, lotion som hjelper litt. Men kanskje det finnes noe bedre? Superfet og neutral krem for hele kroppen, anyone?![]()
Takk! Det var faktisk veldig god tips! Kom om på at jeg kanskje trenger fuktighet. Kjøpte novea express hydrarion krem, og den er så deilig!Nå kommer det selvfølgelig helt an på huden din og hvilken type det er, men her må jeg faktisk styre unna alle fete "naturlige" kremer da det irriterer huden mer og gjør ingenting for selve tørrheten og grov struktur hos meg. Her går det i fuktighetskremer som inneholder på en av de første plassene vann(selvfølgelig) og dimeticon. Dette får huden min til å holde på fuktigheten og er null reaktiv. Dimeticon kan man også spise, bare så det er sagt, og er helt trygt.
Jeg testa babyolje på mini sine kinn i vinter (vasket med babyolje hver morgen), og wow, den forbedret tørrheten myyye bedre enn alle kremene vi hadde prøvd!Her går det mye i Canoderm, og Decubal, og litt Apobase!Har også tidvis brukt Locobase sin Repair-krem på de aller tørreste partiene. Skal kunne få kjøpt alle sammen på apotek, både fysisk og nettbutikker. Har også fått tips av noen om å bruke babyolje på fuktig hud etter dusjing, men ikke testet selv ennå.