Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tips til stillinger for å få glattbabert alt sammen?
Er i dag i uke 24, og føler ikke jeg har skikkelig stor mage til å være så langt på vei, men sliter likevel litt med tanke på praktiske stillinger for å få glattbabert meg helt. Noen med tips?
Sånn ser min babybump ut i dag
Står med føttene opp i alle mulige rare stillinger opp etter dusjveggene Sikkert noe dotter med hår som blir igjen, er ikke så enkelt med kula ståendes ut
Haha. Jeg ga nettopp, typ for 5 minutter siden, mannen om å ta ansvar for at jeg får barbert meg framover. Jeg bruker maskin fordi jeg ikke orker kløen og alt det etter å ha brukt høvel, men det går ikke i blinde. Så da må han faktisk barbere for meg.
Jeg har tenkt jeg skulle begynne å vokse i salong, men jeg har ikke kommet meg så langt, og/eller har ikke prioritert å bruke penger på det ennå, men det skal gjøres ihvertfall én gang før fødsel.
Hmm... Jeg rekker kanskje bare én gang, når jeg tenker meg om.
Her stopper veksten helt opp på bena, har helt glatte ben, har vært slik i alle 3 graviditetene mine
Men det stopper ikke opp med vekst nede ved "fiffinetten", dessverre Er pokkeren med så vanskelig å få raket der...