Tips til stillinger for å få glattbabert alt sammen?

Frøkenholberg

Betatt av forumet
Er i dag i uke 24, og føler ikke jeg har skikkelig stor mage til å være så langt på vei, men sliter likevel litt med tanke på praktiske stillinger for å få glattbabert meg helt. Noen med tips?
Sånn ser min babybump ut i dag:Heartpink

Vedlegg

• Snapchat-474103646.jpg
    Snapchat-474103646.jpg
    17,7 KB · Visninger: 119
Står med føttene opp i alle mulige rare stillinger opp etter dusjveggene :rolleyes: Sikkert noe dotter med hår som blir igjen, er ikke så enkelt med kula ståendes ut :wacky:

Jeg føler også det samme, magen er ikke veldig stor, men stor nok, så tungt å bøye seg.
Jeg sitter også på huk og føler meg frem :)

Haha. Jeg ga nettopp, typ for 5 minutter siden, mannen om å ta ansvar for at jeg får barbert meg framover. Jeg bruker maskin fordi jeg ikke orker kløen og alt det etter å ha brukt høvel, men det går ikke i blinde. Så da må han faktisk barbere for meg. :D
Jeg har tenkt jeg skulle begynne å vokse i salong, men jeg har ikke kommet meg så langt, og/eller har ikke prioritert å bruke penger på det ennå, men det skal gjøres ihvertfall én gang før fødsel.
Hmm... Jeg rekker kanskje bare én gang, når jeg tenker meg om. :scratch

Her stopper veksten helt opp på bena, har helt glatte ben, har vært slik i alle 3 graviditetene mine:laughing002
Men det stopper ikke opp med vekst nede ved "fiffinetten", dessverre:smiley-ashamed008 Er pokkeren med så vanskelig å få raket der...

Jeg bruker bare henda, altså kjenner etter, og sitter på huk for å få det fint der nede :p
Får det alltid til.

Back
Topp