Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vi og Skagen heter det vel.. Kjøpte det brukt til 400 kr og det så flunka nytt ut Så superfornøyd!Vis vedlegget 161128
Jeg kjøpte denne fra barnas hus. Den har badekar, og det er mulig å gjøre den om til en vanlig kommode etter bruk, men kostet vell litt over 3000 da . Liker denne kjempegodt Vis vedlegget 161130
Ja det gjør det har 2 sånne selv , heheDet har vi og Skagen heter det vel.. Kjøpte det brukt til 400 kr og det så flunka nytt ut Så superfornøyd!
Vis vedlegget 161128
Jeg kjøpte denne fra barnas hus. Den har badekar, og det er mulig å gjøre den om til en vanlig kommode etter bruk, men kostet vell litt over 3000 da . Liker denne kjempegodt Vis vedlegget 161130
Er vell sjeldent eller aldrig tilbud på sånne ting :/Akkurat det skal vi også ha, går bare rundt å håper det kommer på tilbud, noe det garantert ikke gjør
Er vell sjeldent eller aldrig tilbud på sånne ting :/
Men stellekommoden er verdt pengene, virkeligEr akkurat det som er
Men stellekommoden er verdt pengene, virkelig
Jeg ville ha det enkelt så jeg kjøpte en Malm kommode med 4 skuffer i. Er veldig fornøyd med serien da jeg har flere varianter av den Kjøpte ei stellepute fra NG baby Vis vedlegget 161431
Jeg har kjøpt den andre til IKEA fordi da kan stellebordet vippes opp. Vi har en 2 åring som garantert hadde hengt i den øvre delen hvis den sto ute til enhver tid Vis vedlegget 161237