Tips til stellebord

Iam

Forelsket i forumet
Noen som har noen tips til et kjekt stellebord? Ønsker å ha med skuffer. Og til en grei pris (Max ca 2500-3000)

Vis vedlegget 161128
Jeg kjøpte denne fra barnas hus. Den har badekar, og det er mulig å gjøre den om til en vanlig kommode etter bruk, men kostet vell litt over 3000 da . Liker denne kjempegodt :D ImageUploadedByBV Forum1455043975.755914.jpg

Hva med å bare kjøpe en fin komode om du vil ha en med skuffer?

ImageUploadedByBV Forum1455096954.780686.jpg

Vi skal ha denne... Ingen erfaringer, men liker at man også kan bruke øverste skuffe selv om badebaljen står ned i... Og den kan brukes til kommode på barnerommet etterpå :)

Edit: kosta 2999... De har samme typen uten den bamsen på som koster 2699 :)

Jeg har kjøpt den andre til IKEA fordi da kan stellebordet vippes opp. Vi har en 2 åring som garantert hadde hengt i den øvre delen hvis den sto ute til enhver tid ImageUploadedByBV Forum1455105132.981232.jpg

Dette er stellebordet vårt, kjøpt brukt. Stor god plass og med hjul på bakbeina så lett å flytte :) Er av merket Trold &Co. Tror selger sa at hun hadde kjøpt det på barnas hus. Ikke skuffer da, men stor plass til esker ol i hyllene til å ha ting i :)

Vedlegg

• 1455180665598.jpg
    1455180665598.jpg
    38,6 KB · Visninger: 42
Jeg ville ha det enkelt så jeg kjøpte en Malm kommode med 4 skuffer i. Er veldig fornøyd med serien da jeg har flere varianter av den :-) Kjøpte ei stellepute fra NG baby :-) ImageUploadedByBV Forum1455209938.867017.jpg

Jeg ville ha det enkelt så jeg kjøpte en Malm kommode med 4 skuffer i. Er veldig fornøyd med serien da jeg har flere varianter av den :-) Kjøpte ei stellepute fra NG baby :-) Vis vedlegget 161431

Den hadde jeg faktisk til eldstemann og var kjempefornøyd med den. Men den er fortsatt i bruk av han. Og bekkenet mitt takler ikke en tur til IKEA :(
Men nå fikk jeg akkurat beskjed av ei venninne at hun hadde et slikt som ikke var brukt :) så det blir et slikt her også :)

Jeg har kjøpt den andre til IKEA fordi da kan stellebordet vippes opp. Vi har en 2 åring som garantert hadde hengt i den øvre delen hvis den sto ute til enhver tid Vis vedlegget 161237

Den skal vi også kjøpe. Syns den er veldig fin og kan bruke som vanlig kommode også. Og IKEA leveres hjem og monteres alt så vi trenger ikke å gjøre noe :P

• Liker
Reactions: T88
Back
Topp