Tips til stellebord??

kinepetrine

Andre møte med forumet
Noen som har tips om bra stellebord?
Er jo så mye å velge i, men likevel vanskelig å finne. Enten blir det for stort, eller for lite, eller for "plastikk" eller både det ene og det andre ;) Hva er "must" på stellebord og hva klarer man seg uten?

Kine :)

Mest på stellebord er at babyen ligger godt og at man kan ha lett tilgjengelig stelle saker og bleier . Vet om en venninne av meg som stelte kunn på gulvet oppå en stellematte . Stellematten lå under sengen til babyen og stellesakene i en plastik kasse m lokk so også gikk under sengen. Så det er jo litt opp. Til hver enkelt hva man gjør ut av det. Selv har vi et stellebord fra barnashus med lite badekar under , bruker det fortsatt min tre åring klatrer opp å det gjør det enklere å komme til med tannpuss og greing av hår uten å belaste ryggene våre. Lykke til .

Stokke sitt stelle bord er utrolig fint! Men selv har vi  planer om å kjøpe en hemnes kommode fra IKEA som vi legger en stellematte oppå! Rett og slett for å spare litt penger og fordi vi ikke har behov for disse badekarene under (har badekar på badet der stellebordet skal være) Men siden soverommet vårt og babyens er i en annen etasje enn badet kommer vi til å ha en som løsning som er nevnt over.. greit den første tiden, når det er litt stell på natten og slikt ;)
Mn hva som er ett must på stellebordet er jo veldig avhengig av hvordan du liker det! For meg er det ett must at det er skuffer og ikke åpne kurver! 

Vi har kjøpt stokke. Tror vi kommer til å bli veldig fornøyd. Er 7 års garanti på det og det kan bli en lite skrivebord for snuppa når hun blir stor nok :)

Back
Topp