Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har kjøpt MYLLRA på IKEA som jeg skal ha på badet. Jeg vil ha stellestedet ved vasken på badet. Jeg er ikke så fan av våtservietter, og tenker å bruke de minst mulig.så da er det viktig for meg å tilgang på vannhar Leander stelle matte så har plass til kurver også på stelletoppen til bleier, kremer og kluter.
Den var ganske fin. Kanskje vi skal investere i et nytt stellebord da vi ikke har noe annet vi trenger å kjøpe
Blir også fort rotete med den åpne hyllen.

Ja det er kjempe fint. Gleder med så til å sette det opp. Også blir det kommode på barnerommet når vi er ferdig med stellebord tiden. Elsker sånn ting som kan brukes på ulike områder(og hyllen over skuffene er utrekkshylle)
Vet du målene på kommoden uten stelletoppen? Det vil jo fortsatt være mulig å bruke den som stellekommode selv om man tar bort den ytterste delen som stikker utenfor.Så på målene oppgitt på Ikea.no og blir dessverre litt trangt på badet.Vet du målene på kommoden uten stelletoppen? Det vil jo fortsatt være mulig å bruke den som stellekommode selv om man tar bort den ytterste delen som stikker utenfor.
Vi har badekarHar du badekar? Eller har du tenkt å ha egen badebalje til babyen? Vi har hatt stellekommode med balje til de 3 første og tror jeg vil ha det igjen! Utrolig deilig å kunne bade babyen og stå helt rett i ryggen samtidig. Hadde CAM stellekommode med balje. Likte også godt de "kurvene" på utsiden til div. Ting man bruker ofte.
har også fått badebalje med nyfødtinnlegg. Men lur ide 
Finner de ikke jeg heller. MEN, vi hadde de når vi kjøpte samme stellebord for over 6 år siden, og de SUGDE til seg støv som en støvsugerTok et skjermbilde fra Ikea, noen som vet hva disse boksene til å henge på stellebordet heter?? Finner ikke ut av det... Noen som har prøvd de? Vis vedlegget 379086
Finner de ikke jeg heller. MEN, vi hadde de når vi kjøpte samme stellebord for over 6 år siden, og de SUGDE til seg støv som en støvsugerMåtte vaske de ufattelig ofte, så de forsvant fort...
Har du badekar? Eller har du tenkt å ha egen badebalje til babyen? Vi har hatt stellekommode med balje til de 3 første og tror jeg vil ha det igjen! Utrolig deilig å kunne bade babyen og stå helt rett i ryggen samtidig. Hadde CAM stellekommode med balje. Likte også godt de "kurvene" på utsiden til div. Ting man bruker ofte.
Ja jeg synes detDen leander stellematte ser fin utEr den praktisk?