Tips til sportsvogn

Camillas

Elsker forumet
Evt forslag på gode og ikke så store sportsvogner? Og skriv gjerne pris om dere husker [:D]

Hvilken type trille hadde du da? Fornøyd med den?

eg har nettopp bytta te sportsvogn, å han e 8 månder=)

her vokste hun utav bagen når hun var 5 1/2 mnd, gikk da over til sportsvogn. Vi hadde veldig liten bagdel. Er samme understell på begge vognene. Bare tok av bagdelen og sportsdelen på. Har koelstra...

Vi har også Simo, tror det er duo for det ser ikke ut som man kan sitte i den som Kombi...? er litt usikker siden vi har arvet den [8|]

Fra 5 - 8 mndr. ser jeg her da [:)]

Tar sportsvogna endel mindre plass enn dypvogna? Spørs jo sikkert på hvilken type vogn man har. Vi har Simo dypvogn og den er jo ganske stor, men god.

Tar gjerne i mot forslag på sportsvogner som ikke er så store [;)]

Jeg begynte med sportsvogn da hun nærmet seg året. Hadde fokus på at hun skulle sitte oppreist stødig selv, før jeg "tvang" henne i sittende stilling. Hadde mye om dette da jeg studerte kroppsøving, og hadde derfor fokus på det også da jeg fikk barn. Hun var sen å sette seg opp. Har fortsatt vogn som ikke har 100% oppreist rygg. Vi har en OTH. Toppers fornøyd med den! Den tar i alle fall ikk stor plass. eneste minuset er prisen, alt annet er pluss!

ORIGINAL: Camillas

Fra 5 - 8 mndr. ser jeg her da [:)]

Tar sportsvogna endel mindre plass enn dypvogna? Spørs jo sikkert på hvilken type vogn man har. Vi har Simo dypvogn og den er jo ganske stor, men god.

Tar gjerne i mot forslag på sportsvogner som ikke er så store [;)]

Du kan begynne med sporsvogn allerede fra 3mnd, men da med full liggestilling. Barna bør ikke sitte i vogna før de kan sette seg opp litt selv.
Her tar sportsvognen mye mindre plass en bagvognen. Jeg har som sagt en koelstra, men har lyst på en TFK... [;)]

ORIGINAL: *Gitte87*

her bruker vi baggen enda[:D]

simo er ei god vogn! (syns vi da[;)])

Storesøster fikk sportsvogn da hun var 7 mnd [;)]

Hvilken type trille hadde du da? Fornøyd med den?

kjøpte bare en helt enkel babytravel som var på tilbud.. 500kr tror jeg..
brukte den ut sommeren. så var det i sportsdelen til basson vogna når
det blei litt kaldere...

men var fornøyd. han fikk sett fremover og stor kosa seg[:)]

Jeg byttet til sportsvogndelen når han var 6 mnd... (litt før)
Det går jo an å legge ryggen helt ned, så jeg ser ikke helt problemet med å bruke den...

Har god tid, men vil lete meg frem i god tid i tilfelle gode tilbud dukker opp [:)]
Takk for masse gode tips, tar gjerne imot fler tips da [;)]

Gjerne noen bilder også [:D] maser litt jeg [8D]

Vi bytta da ho var rett over 4 måneder. Da var Quinny-bagen for liten...

Dytter opp så jeg kan lese fler tips i morra når jeg står opp [:D]

Dytt[:D]

Dytt[:D]

Vi brukte baggen lenge på Aurora, hun likte å ligge i den og den kunne rettes opp i ryggen.  Begyntte vel med sportsdelen når hun var 10 mnd.
Denne uken kjøpte vi en emmaljunga scooter, kom i underkant av 3000 med noe xtra utstyr. Er kjempefornøyd med vognen, lett og grei og stor plass i den. Ryggen kan ikke legges helt ned, så vi bytter litt på denne og den gamle vognen (sportsdelen)

Har Oth som sportsvogn nå og er kjempe fornøyd med den.

Hadde Emmaljunga scooter og men var ikke så fornøyd med den.

Back
Topp