tips til spennende og enkel kjøttdeig middag?

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
tok opp en kjøttdeig igår fra frysen, sku egentlig bruke den igår..Men den ble ikke brukt, så må bruke den idag..

Forslag til noe godt jeg kan lage med den?

takk:) ja det er godt..takk for tips..Flere?

Kjøp en pose med Mexikansk Gryte(toro tror jeg)..også lager du den til sånn som står på serveringstipset bak på posen, kjempegodt! Man bruker litt mindre vann enn vanlig..tilsett mais,bønner eller hva du ønsker..så tar du gryteretten og pakker inn i tortillalefser i en ildfast form. Strø ost og jalapeños over...Server med rømme og salt! NAAAAAM [:D]

Nachos er kjempegodt!

Jeg pleier å ta nacho-chips i en ildfast form / paiform. så har jeg over hakket løk, tomat, paprika, jalapenos og mais + kjøttdeig stekt i taco-krydder. Drysser masse ost på toppen...

veldig godt, og litt mer mat i enn vanlig nachos...

brent kjærlighet[:)] Stek og krydre kjøttdeigen, ha i dolmio pastasaus etter ønske. Lag potetmos enten hjemmelaget eller fra pose. Legg dette lagvis i en smurt ildfast form, ha ost på toppen, og gratiner i ovnen på 200 grader i en halv time. Serveres med salat til[:)]

Kjempegodt!

mmmmmmmmmh[:D][:D][:D][:D]

takk for gode tips[:D][:D][:D]

bland tacokrydder i kjøttdeigen og bruk en skjee til og forme de litt rund og stek kjøttbollene. og lag potetstapp og grønnsaker til. spiste det i går og var kjapt og godt.

"fake finnebiff" med fløtesaus og potetmos

Back
Topp