Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den har jeg vurdert å kjøpe, og bruke på natt og dag den første tidenNo huska eg ikkje kva denna heite, men denna var veldig nett og grei! Vugga vog nesten ingenting, så kunne lett flytta den mellom rom, samt ned i kjellarståva.
Vis vedlegget 323755Vis vedlegget 323756
Ja me brukte den faktisk litt på nattbdei første vekene før me flytta sprinkel senga inn på vårt soverom. Utrulig lett, og tom eg med keisarsnitt greide å bæra denJa den har jeg vurdert å kjøpe, og bruke på natt og dag den første tiden
Babynest i sofaen bare? tenker litt det samme.Kommer til å bruke vogna og babynest bare hadde vugge til storesøster men den ble ALDRI brukt
Vi hadde kun babynest i sofaen til storesøster, funka gullBabynest i sofaen bare? tenker litt det samme.
Vi har bittelita stue, åpen mot kjøkken. Så enten må senga så mellom tv/sofa eller varmepumpa/verandadøra... ingen av de slår meg som noe gunstig nei....
Så bra!! Tror det er beste løsningen her også enten det, eller bære ungen på soverommet/vogna hver gang.Vi hadde kun babynest i sofaen til storesøster, funka gull
Veldig greit å amme baby og bare legge ham ved siden av seg i sofaen etterpåSå bra!! Tror det er beste løsningen her også enten det, eller bære ungen på soverommet/vogna hver gang.
Var jenta deres en gulper da? Tenker hvis vi får en stor-gulper, så er det eneste potensielle problemet.Veldig greit å amme baby og bare legge ham ved siden av seg i sofaen etterpå