Tips til soveplass i stuen? Vugge?

Nille86

Betatt av forumet
Hei

Vi hadde vugge med sengehimmel som soveplass i stuen til førstemann. Har lyst på en litt nettere soveplass nå, som ikke tar opp alt for mye plass i stuen.

har dere noen tips?:)

Siden vi skal ha lekegrind uansett for å «beskytte lillebror» fra ivrige storesøsterhender, så bruker vi lekegrinda som soveplass. Ved første barnet hadde/har vi en lekegrind på 1x1m, vi synes den var i største laget så den skal vi selge så har vi kjøpt en på 80x80 til lillebror.

No huska eg ikkje kva denna heite, men denna var veldig nett og grei! Vugga vog nesten ingenting, så kunne lett flytta den mellom rom, samt ned i kjellarståva.
29F5565F-D961-4F9C-9A8E-D0C9906FD76C.jpeg49A179B2-FBD4-4EC3-9ACF-198B3C7ADB2D.jpeg

Jeg har litt lyst på vugge, men tror jeg bare bruker barnevognen (evt bare vogndelen eller lille hardbaggen inni)

Jeg har kjøpt inn Stokke sleepi denne gangen, gleder meg til å ta i bruk. :) Vi hadde ingenting slik til storebror, da lå han kun i nesten i sofaen. Men stoler ikke helt på storebror på 3, så syntes denne virker kjekk.

Kommer til å bruke vogna og babynest bare :) hadde vugge til storesøster men den ble ALDRI brukt :p

Satser på babynest i sofaen, men synes mange vugger ser veldig koselige ut. Har dog ikke så stor plass, så derfor vi tar bare babynest.

Blir lekegrind og babynest i sofa her. Trenger lekegrind for å la han få litt fred fra storesøster tror jeg, redd hun skal overfalle han med kyss og kos :happy:

Ja den har jeg vurdert å kjøpe, og bruke på natt og dag den første tiden:)
Ja me brukte den faktisk litt på nattbdei første vekene før me flytta sprinkel senga inn på vårt soverom. Utrulig lett, og tom eg med keisarsnitt greide å bæra den :)

Vi fikk en leandervugge med noen venner så det blir den på stativ for vår del

Første hadde ei hjemmelaget vugge... Alt for stor plass tar den nå når vi er flere.
Gutten vår sov egenthlig ikke... Kun i fanget vårt.. Hadde reflux.
Nå denne gangen tenkte først på lekegrind men tar mye plass den og.. Så drøye den noen måneder.. Så kjøpt ei brukt vugge på hjul..ikke så stor og brei den. Så kan den flyttes litt på og

Babynest i sofaen bare?:) tenker litt det samme.
Vi har bittelita stue, åpen mot kjøkken. Så enten må senga så mellom tv/sofa eller varmepumpa/verandadøra... ingen av de slår meg som noe gunstig nei....
Vi hadde kun babynest i sofaen til storesøster, funka gull :happy:

Back
Topp