Tips til snacks

Forglemmegei8

Betatt av forumet
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Dere, jeg trenger tips til mellommåltid, eller egentlig ikke det heller..bare noe å putte i munnen...hele tiden! Jeg blir gal! Har en sinnsykt vond smak i munnen hele tiden, metallsmak aktig.. Og sykt kvalm. Eneste som hjelper er å spise....sånn var det sist også og da spiste jeg faktisk enormt mye, som syntes veeldig godt da. Nekter å gå i samme felle nå. SÅ; noen av dere flotte damer har helt sikkert noen gode snack-tips.. Tyggis hjelper noe, men bare i ett par minutter så blir det enda verre etterpå.. Nøtter, mandler,druer har jeg lett tilgjengelig, druer,epler og annen frukt går ikke:sour:
Jeg er opptatt av å spise sunt, og trener mye så har egentlig dette «inne»...problemet er bare at når det står på som verst blir man nesten litt desperat:banghead::smiley-angelic008
 
De syrlige grønne eplene er det som funker for meg, men det er nok litt individuelt det her.
Liker veldig godt smoothie når jeg er kvalm, alt som er kaldt.
 
Hva med grønnsaker som cherrytomater, miniarguk, og sukkererter? Eller frister det lite når man er kvalm, kanskje? :rolleyes: Jeg hadde veldig dilla på vannmelon sist. Det er jo friskt i alle fall!
 
De syrlige grønne eplene er det som funker for meg, men det er nok litt individuelt det her.
Liker veldig godt smoothie når jeg er kvalm, alt som er kaldt.
Signerer denne! Og ikke minst is :D Selv om det ikke er supersunt!
 
Moreller, blåbær.
Jeg spiser gjerne litt potetgull eller noe innimellom, men ikke den sunneste snacksen :hilarious:Men jeg kan ete 4-5 flak og stoppe der da.
Hva med riskaker med krydder, kom på nå men ikke prøvd mot gravidsult.
 
Moreller, blåbær.
Jeg spiser gjerne litt potetgull eller noe innimellom, men ikke den sunneste snacksen :hilarious:Men jeg kan ete 4-5 flak og stoppe der da.
Hva med riskaker med krydder, kom på nå men ikke prøvd mot gravidsult.

Det finnes noen sykt gode riskaker med litt havsalt, husker ikke hva de heter, men pakken er blå, gul og hvit tror jeg :}
 
Dere, jeg trenger tips til mellommåltid, eller egentlig ikke det heller..bare noe å putte i munnen...hele tiden! Jeg blir gal! Har en sinnsykt vond smak i munnen hele tiden, metallsmak aktig.. Og sykt kvalm. Eneste som hjelper er å spise....sånn var det sist også og da spiste jeg faktisk enormt mye, som syntes veeldig godt da. Nekter å gå i samme felle nå. SÅ; noen av dere flotte damer har helt sikkert noen gode snack-tips.. Tyggis hjelper noe, men bare i ett par minutter så blir det enda verre etterpå.. Nøtter, mandler,druer har jeg lett tilgjengelig, druer,epler og annen frukt går ikke:sour:
Jeg er opptatt av å spise sunt, og trener mye så har egentlig dette «inne»...problemet er bare at når det står på som verst blir man nesten litt desperat:banghead::smiley-angelic008
Kan prøve å knaske på isbitter:) det er jo ikke mat men det kan knaske på hele tiden;)
 
Her var det mange gode tips:) med førstemann hadde jeg alltid oppskjærte grønnsaker i kjøleskapet i en boks eller pose (så kunne jeg bare ta med når jeg trengte) - gulrot, blomkål, kålrot, sukkererter.. Kjenner at kvalmen kommer snikende nå, så på tide og begynne med det igjen, men har ikke hatt ork enda!
 
Kan prøve å knaske på isbitter:) det er jo ikke mat men det kan knaske på hele tiden;)
Spiste isbiter hele tiden forrige svangerskap :hilarious: spent på om det blir sånn nå også, er så sykt varm hele tiden som gravid. Spiste mye annet usunt i tillegg jeg da :p skal prøve mitt beste å ikke gjøre det denne gangen!
 
Pink lady eple, vannmelon, bær, biola og isbiter er det som funker her. Er også veldig kvalm om dagen, så det er lite som frister. Kalde drikker hjelper litt.
 
Back
Topp