Tips til snacks fødebag

Håperpå3♡

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Tar gjerne imot tips til snacks. Sist hadde jeg ikke med noe. Fikk skiver og saft. Men ser dette er vanlig nå…hva har dere med?
 
Aner ikke, synes det er vanskelig å se for meg som førstegangs! Men skal ha med redbull værtfall, har hatt lyst på dette i noen måneder, og ser nesten frem til fødsel bare for å drikke det :smiley-ashamed004
 
Skal ha med battery, kviklunch, litt surt smågodt, m&m og gullbrød.
 
Jeg skal ha med pringles, skittles og en stor pose smågodt i alle fall! Ikke sikkert jeg orker å spise noe under fødsel, men er jeg ferdig midt på natta skal jeg jammen feire :laughing002 Hadde også vært digg med kalde druer og kald Farris. Får se om butikken er åpen når vi drar til sykehuset og om vi får handla det.
 
Kjøpte pringles i dag og la i bagen. Ser mange skal ha energi drikk. Jeg er ikke så glad i det. Men får kjøpe to p. Max å ha i kjøleskapet. Håper jeg husker å ta de med
 
Jeg har kjøpt koffeinfri energigel jeg skal ha med, noen muslibarer, powerade både til meg å mannen, så blir det sikkert en pakke havrekjeks med sjokolade for de synes jeg er veldig god selv om de er litt klissete. Så skal jeg skrive i fødebrevet at jeg kan være dårlig på å huske mat å drikke så de kan gjerne minne meg på det underveis å tilby noe saft/juice og en yoghurt/frukt eller brødskive etter tips fra jm. Samt at mannen har fått beskjed om å hjelpe meg å huske å fylle på med mat og drikke. De to andre hadde jeg ikke med noe spiselig/drikke i fødebagen, det var litt travelt på avdelingen så verken jeg, mannen eller jm husket på mat/drikke så gikk litt tom for energi på slutten som gjorde at jeg sovnet mellom riene og ble mer sliten en nødvendig så denne gangen skal vi ha litt selv i bagen så mannen får i jobb å passe på å tilby regelmessig .
 
Tar med smågodt og en flaske med saft :happy: Har overpakket snacks i fødebagen tidligere, og endt opp med at alt blir med hjem igjen:hilarious: Jeg klarer ikke spise noe under fødsel, etter fødsel så har det fristet mer med maten på barsel enn snacks:dead:
 
Back
Topp