Tips til smokkeslutt

~Stjernemor~

Elsker forumet
Har noen noen gode tips til hvordan vi kan slutte med smokk?

Smokk skattekista i dyreparken.. Den kapteinsabeltann passer sååå godt på.
Ellers var det en tråd om noen fisk som tok smokken vis man puttet den i vannet til dem.

"Gi" den vekk til noen som trenger den mere en mini?
Gi den til julenissen og si han må gi den til noen snille barn som ønsker seg en sutt.

Legge dem i en kopp på nattborde og si at smokkfeen skal komme og hente dem og legge igjen en premie til store gutten som ikke trenger tutten[8D]

Vi mistet den...[&:]

Helt sant...Fant den igjen senere i skuffen til julekakene[:D]

Men vi lagde en avtale...Om han sluttet med tutten skulle han få en gave. Han var helt med på det[:)]
Tutteslutten gikk som en drøm[:)]

ORIGINAL: Krristy

Dra til Kristiansand dyrepark og få han til å legge tutten oppi kaptein sabeltann si smokkekista [:D]
Då kan han skryte av at kaptein s tok tutten hans [:D]
Ganske populært blant di små [8D]

Vi prøvde da vi var der, men det var nok ikke så populært nei[8D]

Minsten putta suttene sine i smukke kista til sabeltann i går, og 1 natt uten sutt gikk uten problemos [:D]

En ide er å forberede barnet til det. Jeg forberedte Noah (eldstemann) til sutteslutt i lang tid. Og når 3 årsdagen kom så var det ingen problem, han gav den opp frivillig, for da var han blitt så stoooor [:D]

Send den med brev til julenissen... Du får faktisk en smokkeslutte diplom tilbake:P hehe....

ORIGINAL: Camileno

Send den med brev til julenissen... Du får faktisk en smokkeslutte diplom tilbake:P hehe....

hva er adressa til julenissen da???[:D][8D][;)]

Min sønn er helt opptatt av at vi skal sende smokkene til julenissen.....så etter sommeren regner jeg med at "nissen" får en stor pakke med mange smokker oppi[:D]

Og det resulterer jo i en ekstra gave til han fra julenissen

Min kjære sønn spurte om ikke han kunne få lov å klippe tutti[8D]

så vi leta fram alle tuttene vi fant, sikkert 30stk...og han klipte i vei[:)]
når han var ferdig samlet han sammen alle sammen, og kasta di i søpla, av egen fri vilje...

Han var litt lei seg de første kveldene, men etter det har det gått veldig bra[:)]

Vi snakket en stund om det først, så hadde vi klistremerkebelønning hver smokkefri natt første uken. Da helgen kom skrev vi brev til kaptein sabeltann og sendte smokken til smokkariet hans, så reiste vi og la det i posten før vi dro i lekebutikken og kjøpte en smokkeslutt-premie. Fikk også kort fra Sabeltann med takk for smokken

Back
Topp