tips til småbarnsferie i sverige (eller danmark)?

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
Vi har så lyst på en miniferie i Sommer, men ikke noe voldsomme greier i og med at jentene kun er 2år, og 2måneder.

Noen som har noe tips? Ho minste følger jo bare med på lasset, så er jo for toåringen vi har lyst å finne på noe gøy!

Tenker Sverige eller Danmark....men tar i mot tips i Norge og!! :)

De gøyeste feriene i mitt liv, har vært når vi har dratt på campingferie i Norge og Sverige. Vi har vært på charterferier osv også, og det er fint det, men campingferiene har vært de morsomste!

Jeg vil anbefale å reise til Liseberg, og Borås Djurpark. Selv med små barn er Liseberg en opplevelse i seg selv, og det er mye å gjøre på, se på osv.

Ca en time utenfor Gøteborg, ligger det en kjempefin campingplass på Holsljunga. Den ligger ved en innsjø, sandstrand og det er skikkelig langgrunt der, men kan gå 20 meter utover og vannet rekker en til livet. Perfekt for små barn :)

Astrid Lindgrens verden i Sverige eller Daftø
Vi elsker Danmark forøvrig, har ært der nesten hvert år siden poden ble født.
Vi liker oss godt i Ebeltoft

Vi reiser til Stockholm nå på tirsdag og vi skal innom junibacken og skansen med 10 åringen og 5 åringen, i fjor var vi i Gøteborg og året før i København. Har og vært og kjørt fra Østfold til Nordland med de :)

Astrid Lindgrens verden i Sverige eller Daftø
Vi elsker Danmark forøvrig, har ært der nesten hvert år siden poden ble født.
Vi liker oss godt i Ebeltoft

Sign. Daftø! Veldig fint der:)
Ellers er Vita Sanar en flott plass!

I Danmark er Rønbjerg feriecenter veldig bra.
I Norge tenker jeg hunderfossen. Eller rett og slett hardanger,mye nydelige plasser her. Mikkelparken kan være passende.

Jeg elsker København, men det er svært få kafeer/resturanter som lar deg ha barnevogn med inn. Jeg ville vært litt skeptisk til byferie der med to så små, pga det med vogn, men er man heldig med været så kan man jo sitte ute og da er deg jo ikke noe problem :)

Vi er nå med campingvogn i sunne i Sverige. Er kjempe fint her med lekeplass og badeland som nærmeste nabo. Er familie bad her og ett eget bad med alt i miniatyr. Sand strand.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi var i Piteå på hytteferie da vesla var nesten 1,5 år. Der har de jo et slags badeland, vesla koste seg der. Så var vi på stranda og koste oss ute i sola med grilling osv.

Jeg drar til københavn i sommer med ei på 2 år, skal kjøre båt begge veier og ligge på hotell i 2 netter, blir iallefall 1 dag på tivoli (inkl i pakke på båten) og 1 dag på akvariet, tror dette blir bra for vesla her :)

Vi er nå med campingvogn i sunne i Sverige. Er kjempe fint her med lekeplass og badeland som nærmeste nabo. Er familie bad her og ett eget bad med alt i miniatyr. Sand strand.

Der bor jeg ;-) Elsker Sunne :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vi er i skrivende stund på skallerup seaside resort i Danmark :)slapper av etter barna e i senga. 30min fra Hirtshals. Rett v stranda innendørs badeland og lekeland,restauranter ,bowling ,kjøpesenter på området. Bondegård knyttet til stedet .. imorgen skal vi både på lekeland og badeland. To gutter på 2 og 4år er helt i ekstase :-D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Kjipt med regnet :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Ja men lar ikke det ødelegge. Var i sentrum i dag og kjøpte regnbukse til Marit. Irriterende nok var der ingen som hadde støvler i str21

Nordens ark er en veldig fin dyrepark i nærheten av Lysekil. Lagt kjempefint til rette for barnevogn. Vi var der med guttungen på 1 i fjor og blir nok en tur i sommer også om alt er greit når minsten kommer.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Back
Topp