tips til skolestart

Bkno8421715

Andre møte med forumet
Hei har gutt 6 år og so lurte på ting va utstyr treng en tenker mest på klær sont eg lit usikker har de noe anbefaling
 
De trenger mindre enn i bhg, men et skift fra innerst til ytterst. Og noe vanntett til å ha ytterst. Et lunt lag (ull eller dleece) i den kjølige perioden.
 
De trenger mindre enn i bhg, men et skift fra innerst til ytterst. Og noe vanntett til å ha ytterst. Et lunt lag (ull eller dleece) i den kjølige perioden.
okai men er son att alt skal på plass samme dagen han begynner på skulen eller ka tenker en der lit usiker på ting der :cool:
 
Min har fra 1.klasse (begynner i 3. nå) hatt et skallsett, fleecesett, votter og luer/pannebånd + støvler på skolen. I tillegg til et skift fra innerst til ytterst i skifteposen. Skallsettet byttes så klart ut med vinterklær når vinteren kommer.
Hang alt på plass ila de første dagene.
 
okai men er son att alt skal på plass samme dagen han begynner på skulen eller ka tenker en der lit usiker på ting der :cool:
Vel, ull og fleece og vinterdress trengs vanligvis ikke første skoledag, men sånn ellers har vi vel hatt med et skift fra starten og fylt på ved behov. Men nå har jeg fått alle mine tre unger gjennom første klasse så jeg tenkte nok mer å detaljene der når jeg hadde min første førsteklassing.
 
Jeg tror fakrisk vi fikk et skriv om det ja, fra Sfo kanskje. Enten på føedkoledagen eller i posten/epost ang oppstart eller noe. Sammen med tidspunkt før oppmøte første skoledag kanskje. Åpenbart litt glemsk.

Vel.ny skole og greier i år for våre. Det blir nok kjekt.
 
Jeg tror fakrisk vi fikk et skriv om det ja, fra Sfo kanskje. Enten på føedkoledagen eller i posten/epost ang oppstart eller noe. Sammen med tidspunkt før oppmøte første skoledag kanskje. Åpenbart litt glemsk.

Vel.ny skole og greier i år for våre. Det blir nok kjekt.
okai de sa er rett fik til no epost og kva trenger :)
 
Back
Topp