Tips til sko

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Sønnen min sliter sko. Kjøper man litt billige sko så holder de ca 1 dag i bhg og maks 1 uke. De dyre har vi enda ikke brukt opp men det er ponny sko med blink fra Eurosko og de har begynt å bli litt slitt på den ene tuppen. Noen som har noen tips om noen skikkelige slitesterke sko? Ble anbefalt de ponny skoene i butikken og de holder ganske bra, men skulle gjerne hatt noen sko uten blink og som kanskje var litt tynnere i selve skoen siden han svetter utrolig mye på beina. Han er en veldig aktiv gutt på 2.5 år og elsker å sykle og dra beina etter sykkelen i bhg. Sko fra Europris holder i en dag. Sko fra sportsbutikk i Sverige holdt 2 uker. Datteren har fått akkurat de samme skoene i samme farge og hennes er helt fine. Hu hadde sine blinke sko fra ponny 2 sesonger( vokste lite på beina det året), min sønn sine kommer kanskje til å overleve til ferien i uke 28 siden de begynner å bli slitt nå. Har enda ett par med de ponny skoene som ikke er brukt enda så han har sko til ferien. Men er det noen sko som er bedre og mer polstret på tuppen så de ikke blir ødelagt med en gang? Jeg er på nav og venter på søknader. Bestemt at jeg kun kan jobbe 50% så har kun utbetalt minstesats på utplassering minus 50%. Så litt nøye på å vite at skoene holder før jeg kjøper noe nå. Blir utrolig dyrt å kjøpe sko hele tiden og bedre å heller få tips om noen skikkelig dyre som holder.

Vi er veldig fornøyd med Viking i hvert fall. :)

Vi bruker viking cascade og Hummel crosslite, begge har gummien litt lenger opp på en måte. Holder veldig godt her. Min sliter mye på sko, men han bremser ikke med beina når han sykler.
Hummel er ganske rimlige, jeg kjøpte nye til høsten på salg for rundt 350 nå nettopp

Adidas har dem med gummitupp dem har jeg brukt til mine gutter, alt annet har sett helt jævlig ut etter bare noen dager.

Jeg at i den alderen så ryker gjerne endel sko. Bremsing med sykkelen overlever ikke noen sko. Min bruker viking (uten gore tex).

Får desverre ikke brukt viking. Får ikke beina hans nedi sånne sko da de er for smale i alle retninger. Kjøpte ett par i dag som har breiere såle enn skoen så håper de hjelper. Vi må egentlig ha sko med forsterket tupp. Den gummien blir borte med en gang.

Min sliter også sko, aldri opplevd lignende, men slår ikke gutten din. :P Kjøpte Gulliver som varte i ca to måneder knapt.

Aldri hatt det problemet med jenta. Med ho har det kun vært nødvendig med ett par per sesong med mindre hun vokste ut av dem mellom våren og sommerferien.

Ecco? Viking?

Ellers kan du kjøpe sykkel med brems på pedalene og lære han å bruke det:)

Ecco? Viking?

Ellers kan du kjøpe sykkel med brems på pedalene og lære han å bruke det:)
Har ordentlig sykkel hjemme og han bremser mye på den med pedalene. Men velger sykkel uten pedaler i bhg. De vi kjøpt i går holdt i dag. Blir spennende å se til uka.

Har ikke forslag til sko, men har du snakket med skomaker om å lime på forsterkning?

Bremser han med sko så blir alle sko dårlige, og da får han bare gå med oppskrapet tupper.
Jeg sliter sko, noe helt enormt. Min mann kan ha vinterskoene sine flere sesonger jeg må ha to pr sesong og de ser da ikke ut.
Jeg kjøper ganske dyre sko til meg og barna, sko er det viktigste vi bruker på kroppen vår. De skal ta vare på ankler, knær, rygg og nakke. Her går det i viking, ecco, Bisgaard, angelus. Men ingen av disse overlever bremsing, det er de ikke lagd til[emoji28]

Back
Topp