Tips til shopping i Aberdeen?

Tone

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Er på langhelg, noen som har tips til butikker å gå i?
Har handlet mammaklær på new look, og skal handle litt mer i dag tenkte jeg. Greit utvalg og det finnes bukser med ekstra lange bein. Skal også innom topshop.

Babyklær har jeg ikke kjøpt mye av enda, men de har jo babyavdelinger på de fleste kjedene.
Er det noe babyutstyr som spesielt lønner seg å kjøpe her? Har to kofferter som skal fylles opp :D

Misunnelig på shopping!!! :) Kos deg :) Har dessverre ikke noen tips.... Tipper du kommer til å fylle opp koffertene hvertfall :)

Jeg aner ikke, men god tur! :)

Er jo på god vei. :) Pleier kjøpe shampo og balsam, med langt hår går det noen liter i året. Og det er jo superbillig her.

Tenkte litt på å kjøpe flasker og sånn, men det kan vi evt ta når mini er blitt litt større.

Deilig med shopping, har overskudd og kroppen trenger å få beveget seg. Jenta i magen trives godt med bevegelse.

Jeg har tenkt litt på dyne til vogn, eller hva bruker folk oppi vogna? Egen vogndyne? Sovepose?

Man bruker vel ofte vigndyne ja, 60X80. Høres deilig ut med ferie! Kos deg :-)

Man bruker vel ofte vigndyne ja, 60X80. Høres deilig ut med ferie! Kos deg :-)

Egen vogndyne da? Jeg har kjøpt dyne på 60x80, tenkte at den skulle ligge i senga til å begynne med. Eller bruker folk samme dyne i seng og vogn? Eller større dyne i seng? Litt sånn forvirret :confused:

Egen vogndyne da? Jeg har kjøpt dyne på 60x80, tenkte at den skulle ligge i senga til å begynne med. Eller bruker folk samme dyne i seng og vogn? Eller større dyne i seng? Litt sånn forvirret :confused:

Det er 3 str på dyner. 60X80 til vogn og vugge, 80X100 til sprinkelseng og 100X140 når de blir litt større. Men det er visst mange som bruker den minste i sprinkelsenga også i starten,og føler 80X100 er stor til det. Så sikkert ikke krise å starte med bare 60X80 :-)

Back
Topp