Tips til sette i gang fødselen?

Jandia

Glad i forumet
Jada, hørt dem tusen ganger før, men BRING IT ON!!!
Jeg vil ha ungen ut NÅ!!!

En venninne av meg som er jordmorstudent sa at dersom du kan holde neven mellom puppene og magen og få plass til det så er det mindre enn en uke igjen. hehehe

Diare og sterke kynnere var tegn på at ting var på gang, samt soveproblemer.

Jaja... Jeg får plass til neven på magen, har store soveproblemer... men thats it. Tviler på at noe skjer den kommende uka.

skulle gjerne gitt deg noen supertips jeg men har nok gått igjennom hele boka selv !!!.
akupunktur
kanel
lakris
sex
bringebærkapsler/te
sterk mat med kvitløk...    u name it......Ingenting har funka så langt.skal tøyes av jordmor i morra og hvis det ikke går så får jeg bli igangsatt før helga pga plagene mine!!!
Lykke til med prøvinga,kan jo godt hende noen av disse tingene virker på deg!![:)]

-Gå i trapper
-Gå tur
-Sex
-Få orgasme
-Sterk mat/chilli/hvitløk
-Gni Basteputa
-Massere brystvortene
-Kjør tur på humplete veier
-Lakris
-Spise is
-Kanel
-Rødvin/konjakk
-Lakserolje (Ikke anbefalt fordi ting kan skje litt for fort, noen har opplevd styrtfødsler og mye revning etter å ha prøvd det)

Har prøvd masse på denne lista, men jeg sitter nå her enda.... [:@]

Puss opp!![8D]
Malte kjøkkenet torsdag, tirsdag kom ho!! Hehe[;)]

Få jordmora til å sette akupunktur på deg (for igangsetting). Det gjorde min på fredag. Samme kveld fikk jeg litt vondt, natt til søndag sov jeg ikke pga smerter (visste ikke at det var rier), og søndag kveld startet fødselen, med litt hjelp fra jordmora på sykehuset som tøyde der nede og gjorde riene sterkere. Mandag var Eirik født[:)]

Funker noe av dette da jenter??

hva er lakserolje, og hvor får man tak i det?

Back
Topp