Tips til servering i barnebursdag?

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Vi skal ha 5 årsdag på lekeland..
Kan ta med egen kake dit..

Det blir 13 stk 5-åringer og 2 stk på ca 2 år..

Var i en slik bursdag for ikke mange ukene siden, og der gikk det så og si ingenting av kake/muffins som de hadde med!

Ungene skal få pannekaker, brus/slush og is.. I tillegg får de godtepose når de går..

Er det noen som har tips om noen slags kake vi kan ta med? Tenker at vanlig sjokoladekake eller muffins ikke blir spist likevel, så jeg har lyst til å gjøre noe annet..

Tips???

I barnebursdag vi var sist hadde de sånne sjokoladeboller/ kokosboller og det spiste ungene :-) Ellers er jo gele og vaniljesaus en slager. Og kanellsnurer er veldig populære :-)

sjokoladekake kan du jo evt fryse samme med mufins hvis det ikke blir spist opp
De gangene vi har vært på slike steder så har foreldrene blitt igjen og drukket kafe og spist kake som foreldrene har tatt med seg.Så der har det ikke vært kaker igjen siden de voksene har spist det

bondekone skrev:
sjokoladekake kan du jo evt fryse samme med mufins hvis det ikke blir spist opp
De gangene vi har vært på slike steder så har foreldrene blitt igjen og drukket kafe og spist kake som foreldrene har tatt med seg.Så der har det ikke vært kaker igjen siden de voksene har spist det

Det er sant :) Var sånn det ble i den forrige bursdagen vi var i også :)

Orker vel ikke spise kake etter pannekake, slush og is? Da hadde jeg heller tatt med potetgull - haddde blitt desperat etter noe salt, både som barn og nå som voksen, med en sånn meny - pannekaker er jo supergodt, men jeg orker ihvertfall ikke å bare spise/drikke søte ting gjennom et helt selskap.

Jeg ville tatt bamsepotetgull og litt i den gata der. I tillegg en frisk og god fruktsalat, kanskje der noe av fruktbitene var lagd med små pepperkakeformer etc. Om fruktsalat virker kjedelig, er det utrolig hva litt vaniljesaus gjør!

Jeg var i bursdag hos en liten gutt for en tid tilbake, og jeg lagde fruktsalat som "gave" til vertinnen, siden jeg ikke ville gi min lille kake. Det endte med at barna slukte frukta og lot kakene stå;)

Back
Topp