Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18 6 Aug 2017 #1 Med gravide? Jeg så den siste Bridget Jones-filmen da den kom, kunne tenkt meg å se den igjen nå! Og så binger jeg på Call the midwife (Netflix) for tiden
Med gravide? Jeg så den siste Bridget Jones-filmen da den kom, kunne tenkt meg å se den igjen nå! Og så binger jeg på Call the midwife (Netflix) for tiden
Trylle Elsker forumet Desemberglede 2015 Oktoberfruene 2018 6 Aug 2017 #2 Moxie skrev: Med gravide? Jeg så den siste Bridget Jones-filmen da den kom, kunne tenkt meg å se den igjen nå! Og så binger jeg på Call the midwife (Netflix) for tiden Klikk for å utvide … Åh! Husker jeg så call the midwife når jeg gikk gravid med første fin serie! Er sikkert mange serier om gravide, men jeg har bare sett call the midwife
Moxie skrev: Med gravide? Jeg så den siste Bridget Jones-filmen da den kom, kunne tenkt meg å se den igjen nå! Og så binger jeg på Call the midwife (Netflix) for tiden Klikk for å utvide … Åh! Husker jeg så call the midwife når jeg gikk gravid med første fin serie! Er sikkert mange serier om gravide, men jeg har bare sett call the midwife
Fruen<3 Glad i forumet Marsboerne 20 18 6 Aug 2017 #3 Du har jo what to expect when expecting [emoji6] og the back up plan