Tips til sengetøy og stellematte?

Hulda

Forelsket i forumet
Jeg mangler sengetøy og stellematte, og lurer på om noen har noen tips? Liker egentlig at det er stilrent og klassisk,uten dyr,figurer,hjerter,blonder osv, og ikke sterke farger:)
 
Jeg har kjøpt fra Kongens sløjd, Mimi's Circus, cam cam og Liewood.
Noen av de er junior og brukes av storesøster nå.

Alt er i den bedre kvalitet og økologisk. Har ikke så fint sengetøy selv engang...

ImageUploadedByBV Forum1460140541.628321.jpgImageUploadedByBV Forum1460140551.940780.jpg
ImageUploadedByBV Forum1460140565.991688.jpg
ImageUploadedByBV Forum1460140576.897548.jpg
ImageUploadedByBV Forum1460140585.549076.jpg
ImageUploadedByBV Forum1460140595.034763.jpg
 
Du kan se her, de er 70*100, men passer 80*100 dyner (jeg har det selv). Her har du mange samlet, så evt finne ut hvem som selger de i Norge (vet at bla sprell og caramell har noen av merkene)

http://www.lirumlarumleg.dk/collections/sengetoj

Camcam har fine stellematte :)
 
Prioriter praktisk istedet for estetisk. ;)
Husk at babyen ikke skal ha pute, og at det skal være minst mulig i sengen, helst ikke sprinkelbeskytter.
 
Du kan se her, de er 70*100, men passer 80*100 dyner (jeg har det selv). Her har du mange samlet, så evt finne ut hvem som selger de i Norge (vet at bla sprell og caramell har noen av merkene)

http://www.lirumlarumleg.dk/collections/sengetoj

Camcam har fine stellematte :)
Ååå,camcam & kongens sløjd er mine favorittmerker i babystash...!!!! Sååå lekkert! Elsker sengetøyet med luftballonger...:) Men hadde ikke tenkt å bruke så mye penger på det... Kanskje jeg skal ønske meg det!! :)

Hvis jeg husker riktig så er camcam sine stellematter i stoff..? Kunne tenke meg i plastikk, som er enkle å rengjøre ved uhell :)
 
Prioriter praktisk istedet for estetisk. ;)
Husk at babyen ikke skal ha pute, og at det skal være minst mulig i sengen, helst ikke sprinkelbeskytter.
Vet godt alt det der:) Er opptatt av det estetiske også, er nemlig veldig glad i og opptatt av interiør, så ønsker at sengetøyet skal passe inn med resten, slik det gjør på vårt rom:)
 
Ååå,camcam & kongens sløjd er mine favorittmerker i babystash...!!!! Sååå lekkert! Elsker sengetøyet med luftballonger...:) Men hadde ikke tenkt å bruke så mye penger på det... Kanskje jeg skal ønske meg det!! :)

Hvis jeg husker riktig så er camcam sine stellematter i stoff..? Kunne tenke meg i plastikk, som er enkle å rengjøre ved uhell :)

Jeg er ganske sikker på de er vokset!
Ja, er dyrt sengetøy. Jeg har kjøpt alle mine på salg eller lagersalg :)
 
Tror de har noen stilrene på barnas hus. Er forresten 25% der i dag! Jeg synes ferm living har mye fint sengetøy, men det koster endel, så tenker at det kan være noe å ønske seg ;)
 
Nå har jeg kjøpt et helt hvitt sengesett på Jollyroom til vogna og sengesett fra kongens sløjd til sprinkelsenga! Sååå fornøyd! Er gratis frakt på minikids.no i dag!
 
Hjelp!
Jeg har fått sengetøy dilla, ønsker meg dette nå:

ImageUploadedByBV Forum1464860101.345841.jpg
ImageUploadedByBV Forum1464860117.512128.jpg
 
Back
Topp