Tips til søskenvogn? Oppdatert

bettand

Forumet er livet
Når nr 2 kommer er jenta mi 1år og 8 mnd og jeg trenger dermed en søskenvogn. Noen som har noen gode tips å komme med? Må være mulighet for hardbag helst i vogna.

vi kjøpte en billig en på barnas hus på salg til 2000 kr. Titanium tvilling sving. du kan ha myk og hard bag som jeg har forstått. den er på salg enda

Takk for tips! Får ta og sjekke ut den vogna :)

teutonia, eneste som jeg syntes var brukbar, men de har vel ikke harde bagger.

Tusen takk for tips.

Tusen takk for tips. Da har jeg noen flere vogner å undersøke:)

Tusen takk for tips. Alltid greit med flere man kan undersøke:)

Men er det noen som evt vet hvem som forhandler oth og babytravel?

Hei jeg jobber i barnehage å vi bruker tvilling vogner daglig.. de bilige vognene har fast hjul foran.. det rer ikke nor særligt når du skal ut å trille i allefall så lenge det er vektforskjell på barna. Det er kjempe tungvindt. sørg for å kjøpe en vogn med bevegelige forhjul.. det vil gjøre livet ditt mye enklere... Må ha slik vogn slev da jeg venter tvillinger.. :):)

ORIGINAL: Babysyk*82

Vi skal ha OTH søskenvogn [:)] Har samme merket til snuppa, og er veldig fornøyd [:)]

Da har vi kjøpt søskenvogn. Det havnet til slutt på en brukt oth, så nå må vi tråle etter hardbag siden den kom med to sportsdeler.

ORIGINAL: cecilie76

Hei jeg jobber i barnehage å vi bruker tvilling vogner daglig.. de bilige vognene har fast hjul foran.. det rer ikke nor særligt når du skal ut å trille i allefall så lenge det er vektforskjell på barna. Det er kjempe tungvindt. sørg for å kjøpe en vogn med bevegelige forhjul.. det vil gjøre livet ditt mye enklere... Må ha slik vogn slev da jeg venter tvillinger.. :):)

vi har kjøpt en billig og den svinger med hjulet foran

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: Babysyk*82

Vi skal ha OTH søskenvogn [:)] Har samme merket til snuppa, og er veldig fornøyd [:)]

Da har vi kjøpt søskenvogn. Det havnet til slutt på en brukt oth, så nå må vi tråle etter hardbag siden den kom med to sportsdeler.

gratulerer med ny brukt vogn. vi kjøpte brukt sist og de er like gode de

Takker[:D]

supert det da.. har bare sett dyre med svingbare hjul forann. Det er iallefall mye greiere å trille tur med :) jeg fikk en teutonia tvilling trille selv nå. Vi kjøpte brukt, men man kan jo ikke se at den er brukt engang. Like fin som i butikken :)
ORIGINAL: Embriks mam

ORIGINAL: cecilie76

vi har kjøpt en billig og den svinger med hjulet foran

Back
Topp