Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cecilie76
Hei jeg jobber i barnehage å vi bruker tvilling vogner daglig.. de bilige vognene har fast hjul foran.. det rer ikke nor særligt når du skal ut å trille i allefall så lenge det er vektforskjell på barna. Det er kjempe tungvindt. sørg for å kjøpe en vogn med bevegelige forhjul.. det vil gjøre livet ditt mye enklere... Må ha slik vogn slev da jeg venter tvillinger.. :):)
ORIGINAL: bettand
ORIGINAL: Babysyk*82
Vi skal ha OTH søskenvogn [:)] Har samme merket til snuppa, og er veldig fornøyd [:)]
Da har vi kjøpt søskenvogn. Det havnet til slutt på en brukt oth, så nå må vi tråle etter hardbag siden den kom med to sportsdeler.
ORIGINAL: Embriks mam
ORIGINAL: cecilie76
Hei jeg jobber i barnehage å vi bruker tvilling vogner daglig.. de bilige vognene har fast hjul foran.. det rer ikke nor særligt når du skal ut å trille i allefall så lenge det er vektforskjell på barna. Det er kjempe tungvindt. sørg for å kjøpe en vogn med bevegelige forhjul.. det vil gjøre livet ditt mye enklere... Må ha slik vogn slev da jeg venter tvillinger.. :):)
vi har kjøpt en billig og den svinger med hjulet foran