Tips til rimelig og god vognpose?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Hadde odenwalder dunpose fra storesøster som han har brukt til nå, men etter en tur i maskina ble den ikke det samme.

Har lyst å kjøpe en ny en, men vil ikke bruke flere tusen kroner denne gang. Er jo ikke de kaldeste vintrene her heller (bergen), så er ikke avhengig av at den er så supertykk.

Hvilke poser har dere?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har vokdopose her, men de er jo ganske dyre. Hvis eg hadde bodd hjemme i Bergen, ville jeg nok hatt Troll eller en annen billigere fra babyshop
 
Hadde odenwalder dunpose fra storesøster som han har brukt til nå, men etter en tur i maskina ble den ikke det samme.

Har lyst å kjøpe en ny en, men vil ikke bruke flere tusen kroner denne gang. Er jo ikke de kaldeste vintrene her heller (bergen), så er ikke avhengig av at den er så supertykk.

Hvilke poser har dere?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har Voksi city som er veldig varm, men har hørt mye bra om Voksi urban og den er på 50% på babyshop nå :)
http://www.babyshop.no/urban-1

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Vi har Voksi city som er veldig varm, men har hørt mye bra om Voksi urban og den er på 50% på babyshop nå :)
http://www.babyshop.no/urban-1

Det var et godt tilbud. Takk for tips! :) Bestilte en jeg, men de hadde kun rød igjen. Men går til gutt det? Er jo spenstig med litt farger :p
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Akkurat no har han en dino vognpose. Billig. Og altfor varm:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg liker farger og synes rødt til gutt går helt fint, Olai har både røde bukser og rød lue ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Har voksi urban og veldig fornøyd med den.
Mener jeg leste i går att babyshop har 50% rabatt på den i alle butikker til Lørdag eller så langt lageret varer. Gjelder også i nettbutikken.
 
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Rød går helt fint til gutt :) Vi kjøpte rød babyjogger vogn til lillemann for å ha som ekstra vogn.

Her ligger lillemann i lilla voksipose faktisk :p Falt så for den fargen da jeg skulle kjøpe til storesøster, att det ble den, selv om jeg kunne komme til å få en gutt senere :)
 
Her har jentene hatt grønn vogn hehe


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Har voksi classic som vi var så heldig å arve av kusina mi :)
Så de hadde en vognpose til 99 kroner på Coop Obs forrige uke...merket var Coop tror jeg :) Måtte se på den og den virka grei til milde vintre :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp